دوشنبه 16 مهر 1403

اجرای طرح تابستانه کتاب در زنجان تا 30مرداد ادامه دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای طرح تابستانه کتاب در زنجان تا 30مرداد ادامه دارد

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اجرای طرح تابستانه کتاب در هفت کتابفروشی این استان تا 30مرداد جاری ادامه دارد.

محمود علیمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج کتاب‌فروشی در شهر زنجان و 2 کتاب‌فروشی در شهرهای ابهر و خرمدره مجری طرح "تابستانه کتاب 99" در استان هستند.

وی ادامه داد: "کتابکده فرهنگ" در چهار راه انقلاب، "شهر کتاب" در چهار راه سعدی و "پاتوق کتاب" جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، "منهاج " در خیابان سعدی وسط، " فرهنگان" در بنای قدیمی ایستگاه راه آهن زنجان، کتابفروشی های مجری طرح " تابستانه کتاب 99 " در شهر زنجان هستند.

علیمحمدی افزود: "کتابفروشی بهمن" واقع در بلوار طالقانی جنوبی شهر ابهر و "کتابشهر" واقع در خیابان امام شهر خرمدره مجری طرح بهارانه کتاب 99 در این 2 شهر تعیین شده اند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این دوره از طرح تابستانه کتاب 99، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، علاوه بر کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

وی یادآورشد: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

علیمحمدی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی، شهروندان و خریداران کتاب است و انتظار این است همگان در این خصوص توجه و مبادرت ویژه داشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*