یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجرای طرح شهید سلیمانی با توزیع 12 هزار بسته معیشتی و آزادسازی 30 زندانی در البرز / کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا تا پایان محرم ادامه دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای طرح شهید سلیمانی با توزیع 12 هزار بسته معیشتی و آزادسازی 30 زندانی در البرز / کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا تا پایان محرم ادامه دارد

مهران طیران گفت: در استان البرز بسته حمایتی برای نیازمندان مهیا کرده و صرفا به معیشت اکتفا نکرده ایم، از تولید تا مسکن معسرین در دستور کار ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز با اشاره به اینکه از دهه نخست محرم تا کنون، پانزدهمین مرحله استانی طرح مواسات و همدلی یا همان کمک های مومنانه در حال انجام است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی هم در دستور کار است.

مهران طیران افزود: 12 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج در قالب طرح کمک مومنانه توزیع شده و زمینه آزادسازی 30 زندانی جرائم غیر عمد هم فراهم شده است که در این راستا خیرین اصناف، بسیج ادارات و حقوق دانان پای کار آمدند تا شاهد این اقدام خیر باشیم. وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است، بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت در حال جمع آوری است، تا پایان محرم روند جمع آوری کمک در زمینه های مختلف ادامه خواهد داشت. طیران با اشاره به اینکه اولویت ما در زمینه توزیع بسته های معیشتی افرادی هستند که آسیب دیده از ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: از ابتدای سال 1400 تا کنون 5 کارگاه اشتغال زایی در مناطق محروم و کم برخوردار اعم از خرمدشت که جمعیت بالایی دارد، راه اندازی کرده ایم. وی به برنامه ریزی برای راه اندازی 12 کارگاه دیگر تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: سال گذشته 38 کارگاه اشتغال زایی در استان البرز راه اندازی شد، کمک به استمرار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی هم از دیگر برنامه هایی است که بسیج سازندگی دنبال می کند. طیران افزود: بسته حمایتی برای نیازمندان مهیا کرده ایم و صرفا به معیشت اکتفا نکرده ایم، از تولید تا مسکن معسرین در دستور کار ما است، از ابتدای 1400 تا کنون 30 خانه محروم بازسازی شده و 3 خانه محرم ساخته ایم، خوشبختانه این سبد حمایتی مثمر ثمر بوده است. وی در خاتمه اظهار داشت: بسیج سازندگی مردم نهاد است و با همکاری خیرین، گروه های جهادی، نهادهای حمایتی اعم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کمیته امداد، بنیاد علوی و آستان قدس رضوی توانسته است در قالب هم افزایی، اقدامات خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام /