دوشنبه 16 مهر 1403

اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات استان زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مسوول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شیفت ایثار در کارخانجات این استان از امروز / سه‌شنبه 14 مرداد ماه / در این استان آغاز شد.

یحیی احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجرا می شود، افزود: ضد عفونی و پاکسازی محیط کارخانجات بزرگ صنعتی استان زنجان با عنوان شیفت ایثار، از سوی بسیجیان شهرستان، سپاه ناحیه و گردان عملیاتی جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) این استان به صورت همزمان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: درآمد حاصل از طرح شیفت ایثار به عنوان یک اقدام خداپسندانه و نوعدوستانه تا عید غدیر و به منظور کمک به معیشت آسیب دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا اختصاص خواهد یافت.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: این طرح در قالب نهضت تعاون و احسان، با همت مومنانه کارگران زحمتکش و سخت کوش، در شرکت‌ها و کارخانجات استان زنجان به اجرا در می آید.

احمدی هدف از اجرای طرح شیفت ایثار را احیاء فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت، بیان کرد و تصریح کرد: این طرح در قالب 2 عنوان ایثار برای کارگران و دست یاریگر برای کارفرمایان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور با محوریت شرکت ایران ترانسفو برگزار می‌شود.

احمدی، همچنین از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان زنجان خبر داد و یادآور شد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از سه هزار و 500 بسته معیشتی و ارزاق عمومی به جامعه هدف اهدا شد.

*س_برچسب‌ها_س*