چهارشنبه 18 مهر 1403

احتمال آغاز فعالیت‌های باشگاه‌های بدنسازی به زودی در زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
احتمال آغاز فعالیت‌های باشگاه‌های بدنسازی به زودی در زنجان

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان احتمال از آغاز فعالیت‌های باشگاه‌های بدنسازی به زودی در زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اطلاعیه ستاد ملی کرونا در راستای فعالیت 30 رشته رزشی در کشور، اظهار کرد: 30 رشته ورزشی که فعالیت آن‌ها از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز اعلام‌شده است فعالیت خود را در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان زنجان جزو استان‌های زرد محسوب می‌شود به‌جز 30 رشته‌های اعلام‌شده احتمال آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی مانند بدن‌سازی به‌زودی در زنجان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به لزوم به استعلام وضعیت کرونا ویروس در زنجان از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصریح کرد: بعد از اعلام نتیجه استعلام وضعیت کرونا ویروس در زنجان از طرف دانشگاه علوم پزشکی زنجان رشته‌های ورزشی مجاز فعالیت خود را در زنجان آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: استعلام وضعیت کرونا ویروس در استان زنجان از دانشگاه علم پزشکی زنجان انجام‌شده است و احتمالا امروز جواب استعلام اعلام می‌شود.

خلیلی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اعطای تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی، عنوان کرد: تمامی اقدامات در راستای اعطای تسهیلات 16 میلیون تومانی به باشگاه‌های ورزشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حال انجام است.

انتهای پیام /