چهارشنبه 18 مهر 1403

احتمال بازگشایی برخی از مساجد زنجان در شب‌های قدر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
احتمال بازگشایی برخی از مساجد زنجان در شب‌های قدر

حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در مورد بازگشایی مساجد در ساعات محدود در استان زنجان گفت: این احتمال وجود دارد که مساجد استان در شب‌های قدر روزنه به صورت 4 ساعته بازگشایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد بازگشایی مساجد در استان زنجان اظهار کرد: نتیجه قطعی بازگشایی مساجد امروز بعد از تصمیمات ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بازگشایی مساجد تایید شود احتمال بازگشایی برخی از مساجد از ساعت 23 تا یک شب به منظور برگزاری مراسمات شب قدر وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی مساجد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید بوده با حفظ فاصله یک متری افراد انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: مراسمات شب‌های قدر نیز به صورت زنده از طریق صدا و سیما مرکز زنجان برای مردم پخش می‌شود و مردم می‌توانند از این طریق از مراسمات شب‌های احیا استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کرمی ابراز کرد: تا این لحظه اسامی مساجدی که قرار است بازگشایی شود مشخص نشده و بعد از بررسی تصمیمات ستاد ملی در جلسه ستاد استانی مشخص خواهد شد و بعد از آن بلافاصله برای مردم اعلام خواهد شد که کدام مساجد مجاز به بازگشایی خواهد بود.

انتهای پیام /