چهارشنبه 6 تیر 1403

احمدی: اگر از فرد اصلح حمایت نکنیم خیانت کرده‌ایم / معروفخانی: جنبش دانشجویی نگذارد دولت شهید رئیسی تحریف شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
احمدی: اگر از فرد اصلح حمایت نکنیم خیانت کرده‌ایم / معروفخانی: جنبش دانشجویی نگذارد دولت شهید رئیسی تحریف شود + فیلم

این نظام تحریم، ترور و کودتا به خودش دیده و همچنان پابرجا مانده است. شهادت آقای رئیسی به آن اتفاقات و ثبات بعد از آن عینیت بخشید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، نیازمند عزم راسخ حلقه میانی و تلاش جریان دانشجویی برای روشنگری و افزایش مشارکت است. با توجه به فشردگی فرصت تبلیغات و اعلام برنامه از سوی نامزدهای انتخابات، نیاز به تبیین ایده‌ها و راهکارهای اصلی برای حل مشکلات کشور، در سطح جامعه بیش از پیش احساس می‌شود که باید جریان دانشجویی به آن پاسخی مناسب دهد.

به همین منظور برای بررسی راهبردهای تشکل‌های دانشجویی در میزگردی با حضور محمدمهدی احمدی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و حمیدرضا معروفخانی، دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به گفت‌وگو نشستیم.

احمدی با بیان اینکه از دست دادن آقای رئیسی راحت نیست، توضیح داد: ما ثبات نظام سیاسی را شاهدیم و این تفاوت ما با دیگر نظام‌های سیاسی در جهان است. این به خاطر نظام ولایت فقیه است و این اصل در قانون اساسی دیده شده است.

معروفخانی با اشاره به اینکه شهادت آقای رئیسی تاریخ را برای ما بازگو کرد، توضیح داد: این نظام تحریم، ترور و کودتا به خودش دیده و همچنان پابرجا مانده است. شهادت آقای رئیسی به آن اتفاقات و ثبات بعد از آن عینیت بخشید. باید شکر نعمت وجود ولایت مطلقه فقیه را به جا بیاوریم. احمدی در خصوص حجم زیاد ثبت نام افراد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی این عرصه را میدانی میدانند که 5 دقیقه خود را در مقابل دوربین قرار دهند و حیات سیاسی خود را از این طریق ادامه دهند.

احمدی: اگر از فرد اصلح حمایت نکنیم خیانت کرده‌ایم / معروفخانی: جنبش دانشجویی نگذارد دولت شهید رئیسی تحریف شود + فیلم 2