جمعه 28 اردیبهشت 1403

احکام رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته صادر شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
احکام رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته صادر شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است. به گزارش عرشه...

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حق‌التدریس در حال به روز شدن است و سه ماه پرداخت شده و در اردیبهشت باقی مانده آن پرداخت خواهد شد و مطالبات حق التدریس را تسویه می‌کنیم و باقی مانده مربوط به سال 1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق التدریس معلمان دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

صحرایی گفت: تدریس در کلاس‌های 40 نفری واقعا دشوار است و اکنون میانگین تراکم کشوری 24 نفر است اما در برخی استان‌ها بالای 40 نفر است در تهران، جمعیت دانش‌آموزان بسیار بیشتر از سیستان و بلوچستان است.

وی در آخرین تماس درباره اعمال رتبه جدید در حقوق معلمان بازنشسته گفت: این مشکل حل شده است و از شب گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای اعمال احکام در حقوق اقدام کرده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

احکام رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته صادر شد 2