دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

احیای قدر در پهنه ایران

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
احیای قدر در پهنه ایران

سیمای مراکز در شب‌های قدر 147 ویژه برنامه زنده را روی آنتن می‌برند که بخش‌هایی از همه آن‌ها در ارتباطی زنده، از شبکه‌های سراسری هم پخش خواهند شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شبکه‌های استانی رسانه ملی برنامه‌های مختلفی را به صورت تولیدی و زنده برای پخش طی شب‌های نورانی قدر آماده کرده‌اند.

بر این اساس سیمای 33 مرکز استانی در مجموع 147 ویژه برنامه زنده را در ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری روی آنتن می‌برند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

ارتباط زنده با مصلی مراکز استانی، مساجد جامع و مشهور مراکز و شهر‌های هر استان، بقاع متبرکه شاخص در مراکز و دیگر شهر‌ها و حسینیه‌های معروف در اقصی نقاط کشور، در قالب این برنامه‌ها و با همکاری سیمای مراکز با شبکه‌های استانی برقرار خواهد شد.

همچنین مراکز خراسان رضوی، قم و فارس نیز برنامه‌های خود را علاوه بر مکان‌های یاد شده، از حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) پخش می‌کنند و شبکه‌های سراسری نیز به دفعات، تصاویر و گفتگو‌هایی را به صورت زنده از این اماکن مقدسه روی آنتن می‌برند.

سیمای مرکز کرمان هم قرار است ویژه برنامه‌ای را به صورت زنده از روستای قنات ملک (زادگاه سردار شهید قاسم سلیمانی) در شب‌های قدر پخش کند که این برنامه هم جزو ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری خواهد بود.

گفتنی است بیشترین ارتباط زنده از نظر تعداد مکان‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر نیز توسط مرکز کرمان پوشش داده می‌شود که تعداد آن‌ها به 12 مورد می‌رسد.