سه‌شنبه 17 مهر 1403

اخبار کوتاه خراسان رضوی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد - ایرنا - اهدای سه میلیارد و 500 میلیون ریال کمک یک خانواده نیکوکار به بهداشت و درمان مه‌ولات، واگذاری رایگان 62 اشتراک و انشعاب رایگان آب شرب و پیوستن 2 بازیکن جدید به تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد عناوین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی هستند.

تربت‌حیدریه - سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات از اهدای کمک سه میلیارد و 500 میلیون ریالی یک خانواده خیر و نیکوکار این شهرستان به بخش بهداشت و درمان خبر داد.

مهدی دهقان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ توسط خانواده خیر نیک اندیش مرحوم "حاج علی ملازاده" برای کمک به ساخت ستاد شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات اهدا شده است.

مشهد - مدیر امور آب و فاضلاب تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 62 اشتراک و انشعاب رایگان آب شرب به خانواده‌های شهدا، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و مدارس خیرساز این شهرستان واگذار شده است.

محمد امین باباغیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد اشتراک به 38 خانواده از مددجویان بهزیستی، 19 خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سه خانواده شهدا و جانبازان و 2 مدرسه خیرساز واگذار شده است.

مشهد - مسوول روابط عمومی و رسانه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی برای ادامه فصل لیگ برتر بسکتبال به این تیم پیوستند.

سید مهدی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیکولا ماراوویچ از صربستان که سابقه 14 سال حضور در مسابقات مختلف بسکتبال در کشورهای صربستان، گرجستان و بلغارستان و همچنین سابقه حضور در مسابقات یوروکاپ اروپا را در کارنامه دارد یکی از بازیکنان جدید آویژه صنعت است.

وی ادامه داد: ایمان زندی بازیکن اسبق تیم ملی که سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری از جمله پتروشیمی و ذوب آهن را دارد نیز در ادامه فصل جاری به جمع بازیکنان تیم آویژه صنعت پیوست.

*س_برچسب‌ها_س*