شنبه 16 تیر 1403

اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» 14 دی‌ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» 14 دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» با هدف معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان پنچشنبه 14 دی‌ماه از ساعت 14:30 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این سوگواره در 6 محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا (س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه (س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه (س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه (س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار شد که در هر به برگزیدگان هدایای نقدی 100 و 50 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در مجموع 293 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که توسط محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند و برگزیده‌ها مشخص شدند.

در مراسم اختتامیه علاوه بر معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان، دومین عصر شعر و نغمه با عنوان «معجزه مادری» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سوگواره نوحه «معجزه مادری» به همت کانون نغمه‌پردازی خوشدل و با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ورزش و جوانان

محمدرضا طاهری

سازمان هیأت و تشکل های دینی کنگره نوحه معجزه مادری کانون نغمه پردازی خوشدل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی فاطمیه شهادت حضرت زهرا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» 14 دی‌ماه برگزار می‌شود 2
اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» 14 دی‌ماه برگزار می‌شود 3