سه‌شنبه 10 مهر 1403

ادای احترام رئیس صدا و سیما به شهید نصرالله

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ادای احترام رئیس صدا و سیما به شهید نصرالله

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: با همکاران خود در شبکه خبری المنار برای پوشش تحولات لبنان و جریان مقاومت در ارتباطیم و با امکاناتی که در اختیار داریم در کنارشان هستیم.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «پیمان جبلی» رئیس صدا و سیما برای ادای احترام به سیدشهدای مقاومت در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سید حسن نصرالله حضور پیدا کرد.

او سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سید مقاومت اگرچه به شهادت رسید اما هیچ سرنوشتی مقدس‌تر از شهادت برای سید مقاومت نبود و این اوج قله افتخار برای سید عزیز ماست.

رئیس صداوسیما گفت: بدون تردید همانطور که تاریخ 40 ساله مقاومت نشان داده با از دست دادن هر رهبری، رهبری دیگر پرچم مقاومت را دست گرفته است و نهضت ادامه پیدا کرده است.

چرا ساخت فیلم درباره سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه مهم است؟

جبلی همزمان با اعلام شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار تصویری قدیمی از خودش در کنار این شهید بزرگوار، نوشت: «سرانجام آن لحظه که همیشه از آن واهمه داشتیم فرارسید و سید عزیز ما آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست. امشب سید عباس و حاج قاسم و حاج رضوان و همه شهدا صف کشیده‌اند در برزخ نعیم الهی تا به سید حسن نصرالله قهرمان مقاومت خوشامد بگویند و در آغوشش بکشند. سید شجاع و دلاور، خدا قوت. سلام ما را به شهیدان برسان.»