یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات جدید درباره ترکیبات پیاز نشان داده که می‌تواند مانع از تکثیر سلول‌های سرطانی شود و محققان توصیه کرده‌اند این ترکیبات بویژه برای زن‌ها مفید است، زیرا از بروز سرطان تخمدان در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت طی بازه زمانی دو سه هفته آینده میزان ابتلا به آنفلوآنزا در کشور کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رایزنی های امیرعبدالهیان در جده با طرف آذربایجانی ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم معتقد است: سالیانه قریب به 20 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای در داخل و خارج شهرها، جان خود را از دست می‌دهند و بیش از 300 هزار نفر نیز مجروح و مصدوم می‌شوند؛ در حالی‌که در قانون برنامه ششم توسعه پیشبینی شده بود تا زمان پایان برنامه، در نتیجه اقدامات دولت شاهد کاهش 30 درصدی آمار تلفات جاده‌ای باشیم، اما امروز می‌بینیم که این آمار نه تنها کاهش نیافته بلکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همان طور که تجربیات مثبت و توانایی ما در مواجهه با آن‌ها می‌تواند ما را برای زندگی موفق آماده کند، آسیب‌های دوران کودکی و بزرگسالی هم می‌تواند زندگی ما را ویران کند. اما نحوه رویارویی ما با این مشکلات نیز تا حدود زیادی می‌تواند بر سلامت مؤثر واقع شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر فیروزه روستا، ماما و روانشناس در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرد که مردها هم دچار افسردگی پس از زایمان می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمارهای رسمی، 20 میلیون نفر در ایالات متحده از بیماری تیروئید رنج می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان جهانی هشدار می‌دهند، باید هوش مصنوعی را قبل از این‌که خیلی دیر شود متوقف کرد.

وب‌گاه گسترش

یک فعال حوزه گردشگری با تأکید بر ضرورت "سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ‌ها" به عنوان کلیدی برای آینده روشن صنعت گردشگری در کشور تاکید کرده است. او بیان کرده که به دلیل مشکلاتی در زیرساخت‌های گردشگری مانند هتلینگ و وسایل نقلیه حمل و نقل، مواجهیم با محدودیت‌ها در جذب گردشگران.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنعت ساختمان مشکلات مالی را دلیل ساخت مسکن توسط چینی‌ها اعلام می‌کند .

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای انتخاب اتوبوس ها و تاکسی ها جلسات متعددی با کمیسیون عمران و حمل و نقل برگزار شد. اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی امشب به تهران می رسد. ما این وسایل نقلیه را از بین بسته 11گانه وزارت صمت انتخاب کردیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در آذر ماه توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و دستگیر شد در اولین جلسه دادگاه اش چه اتفاقاتی افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان جهانی هشدار می‌دهند، باید هوش مصنوعی را قبل از این‌که خیلی دیر شود متوقف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کارشناس تغذیه در مورد آجیل گفت: آجیل خام بهترین نوع آجیل برای مصرف است. هر 100 گرم آجیل حدود 600 کالری دارد، استفاده از کشمش، نخودچی و میوه‌های خشک در آجیل ترکیب مفیدتر و اقتصادی‌تری را برای پذیرایی فراهم می‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشمش، که به عنوان «شرینی طبیعت» شناخته می‌شود، منبع غنی از قند طبیعی و کالری است و زمانی که به طور متعادل مصرف می‌شود، مزایای بی‌شماری برای سلامت بدن به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد سلامه، خبرنگار فلسطینی در بمباران خانه‌ای در دیر البلح در مرکز نوار غزه توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.