شنبه 29 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشت سناتور آمریکایی در نامه‌ای به «جو بایدن» رییس جمهور این کشور خواستند با استناد به نقض قانون کمک‌های خارجی ایالات متحده، ارسال تسلیحات تهاجمی به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سنگربان اسبق استقلال پاس و تیم ملی این روزها ناخوش احوال و در بیمارستان بستری است. به گزارش عرشه آنلاین، سنگربان اسبق استقلال پاس و تیم ملی این روزها ناخوش احوال است. نام فرامرز ظلی در فوتبال ما به عنوان یک پیشکسوت با اخلاق و محترم عجین شده است. چهره ارزشمندی که علاوه بر تاج (استقلال) و پاس سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را نیز دارد و سالیان سال تاکید داشت ورزش بدون اخلاق معنای واقعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان با حمله به 2 پایگاه ارتش این رژیم، تجهیزات تجسسی آنها را منهدم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای جمهور مصر و سوریه تلفنی با یکدیگر به مناسبت حلول ماه رمضان گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احیای روابط دیپلماتیک تهران و ریاض صلحی شکننده را میان دو کشور برقرار کرد. با این همه مولفه هایی چون رقابت در منطقه برای افزایش نفوذ در کنار عوامل بیرونی چون جنگ در خاورمیانه موجب شده تا رابطه دو قدرت منطقه تحت تاثیر قرار گرفته و گمانه زنی هایی در باب آن مطرح شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مدت مسوولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها پس از برگزاری انتخابات آنها، چهار سال تمام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت چهارشنبه 23 اسفند 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. محدودیت - ترس - تنگنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دولت سیزدهم اعطای نشان فتح به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالدترامپ به ایلان ماسک پیشنهاد داده است شبکه اجتماعی واقعیت (Truth) را خریداری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: برای ظرفیت‌های تکمیل‌شده، سرویس فوق‌العاده اتوبوس پیش‌بینی شده است. مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: برای ظرفیت‌های تکمیل‌شده، سرویس فوق‌العاده اتوبوس پیش‌بینی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، وضعیت نابسامان در بلیت‌های حمل‌ونقل مسافری، در تمامی مدهای حمل‌ونقل آشکار است. در حال حاضر 7500...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه تحریم‌های تازه ای را علیه شماری از مقامات سیاسی بلندپایه کشورهای حوزه بالتیک وضع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: برای ظرفیت‌های تکمیل‌شده، سرویس فوق‌العاده اتوبوس پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون شهردار تهران گفت: شنبه 3 ایستگاه در خط 6 افتتاح می‌شود که یک ایستگاه آن تبادلی با خط 7 خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوسمار ویه‌را می‌گوید استقلال خوب دفاع می‌کند اما امیدوار است پرسپولیس با برنامه‌هایش راهی برای نفود به خط دفاعی آنها پیدا کند. به گزارش عرشه آنلاین، اوسمار ویه‌را می‌گوید استقلال خوب دفاع می‌کند اما امیدوار است پرسپولیس با برنامه‌هایش راهی برای نفود به خط دفاعی آنها پیدا کند. پرسپولیس با 13 گل خورده، دومین خط دفاعی برتر لیگ است اما باید در دربی به مصاف برترین خط دفاعی لیگ برود که طی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت چهارشنبه‌سوری اعلام کرد: در شب چهارشنبه آخر سال هوشیارانه در کنار مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادیار ناظر بر ضابطین دادسرای ناحیه پنج تهران گفت: رستورانی از گوشت‌های یخی بدون تاریخ استفاده می‌کرد که در این زمینه 2 هزار و 600 کیلو گوشت استخراج و برای امحا به دامپزشکی ارسال شد.