یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هندوستان از آغاز وضع تحریم‌های غرب علیه نفت و گاز صادراتی روسیه و به‌دنبال خرید گسترده نفت خام از این کشور (البته با بهره مندی از تخفیف‌های جذاب و کم سابقه)، اقدام به پالایش بی وقفه و تبدیل آن به‌عنوان فرآورده‌های نفتی کرد. تخمین‌زده می‌شود دهلی‌نو در این مدت، حجمی با ارزش فراتر از یک‌میلیارد دلار فرآورده نفتی، تنها به ایالات‌متحده صادر کرده باشد. از سویی دیگر، کرملین با جیب پر خزانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل در واکنش به میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از هرگونه اظهارنظری در این زمینه خودداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الهلال در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب توانست با دو گل الاتحاد را شکست دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش یمن 2 ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر کشوری که محصولات روسی را خریداری می کند، دشمن متحدان اوکراین در واشنگتن و بروکسل نیست. به عنوان مثال، هند خرید نفت روسیه را افزایش داده است. با این حال، ایالات متحده علاقه چندانی به کنار زدن دهلی نو ندارد. این کشور نیاز نیاز به شراکت با دهلی نو دارد، بنابراین هرگونه درخواست مرتبط با روسیه از این بازیگر را به حداقل رسانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار ارز تهران امروز قیمت لیر ترکیه روند صعودی را در پیش گرفته است و با تجربه رشد 10 تومانی نسبت به روز گذشته؛ 1945 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید وضعیت یارانه خود را پیگیری کنید و استعلام بگیرید. این کار با کد ملی و یک کد دستوری انجام می‌شود. یارانه نقدی یک حمایت دولتی است که بر اساس دهک‌بندی به خانوارها تعلق می‌گیرد. یعنی خانوار بر اساس دهکی که به آن تعلق دارد ممکن است مشمول دریافت یارانه باشد یا یارانه‌اش قطع شده باشد. اطلاع از وضعیت دریافت یارانه با استعلام از طریق کد دستوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش ملی یمن از هدف قرار دادن 2 ناوشکن آمریکایی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی درگیری نیروی مرزبانی استان خراسان جنوبی با قاچاقچیان مواد مخدر، فرمانده پاسگاه مرزی چکاب به شهادت نائل آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول وزارت صنعت و تجارت ازبکستان گفت: تلاش داریم با مشارکت ایرانیان یک منطقه آزاد ویژه اقتصادی در ازبکستان برای ایرانیان در نظر بگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های انصار الله یمن گزارش دادند جنگنده های آمریکایی انگلیسی به استان حدیده یمن حمله کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری توسط یوسف تیموری در برنامه اسکار را ببینید. ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری توسط یوسف تیموری در برنامه اسکار را ببینید. اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی محمد شریفی و کژال نوری است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد. این برنامه برگرفته از رئالیتی شویی به نام Taskmaster (کارفرما) است.