یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

لوئیس سوارس با گلزنی در دیدار برابر پاراگوئه به رکورد بیشترین گل زده در انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی رسید و با رکورد مسی برابری کرد.

خبرگزاری مهر

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از صعود با این تیم به جام جهانی 2022 قطر، مسیر غیرممکن جدید دیگری را برای رکوردشکنی با فوتبال ایران آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت صعود تیم ملی و امیر عابدزاده به جام جهانی، پدر و پسرانی که در جام جهانی حضور داشتند را بررسی کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، تیم فوتبال پرو به بردی ارزشمند در خانه کلمبیا دست یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

برزیل شب گذشته در زمین اکوادور به مصاف این تیم رفت تا چهاردهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین به نحوه میزبانی شیلی از این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، آلبی‌سلسته و اروگوئه بر رقبای خود غلبه کردند و برزیل هم توسط اکوادور متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق گزارش‌های منتشر شده، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 حدود 1.5 تریلیون دلار افزایش یافت و تا پایان دسامبر (10 دی‌ماه) به رقم 3 تریلیون دلار نزدیک شد. بیت‌کوین بزرگترین ارز این خانواده در این سال 70 درصد مالکیت کل بازار رمزارزها را در ابتدای سال میلادی گذشته از آن خود کرد.

خبرگزاری ایسنا

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل عنوان کرد فناوری ویدئویی مانع از مجازات تیمش در دیدار برابر اکوادور شد.

خبرگزاری ایسنا

اکوادور با تساوی برابر برزیل جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد و آرژانتین بدون ستاره خود بردی تشریفاتی را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - علاقه مندان به فوتبال لحظاتی پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر در خیابان های شیراز جشن شادی به راه انداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید این سوال به وجود بیاید که با توجه به قطعی‌بودن صعود تیم ملی به جام جهانی، چرا باید بازیکنان برای پیروزی در مسابقات باقیمانده انگیزه داشته باشند؟ اولا که با توجه به این که اردو و بازی تدارکاتی خوب کم داریم، این مسابقات می‌تواند نقش موثری در افزایش هماهنگی بازیکنان داشته باشد. غیر از این اما از نظر معادلات رسمی هم یک دلیل وجود دارد که به تیم ملی...

خبرگزاری ایسنا

این آخرین جام جهانی 32تیمی تاریخ است و این مسابقات از سال 2026 با حضور 48 تیم برگزار خواهد شد. بنابراین شاید صعود به مرحله نهایی دیگر به اندازه امروز جذاب نباشد. پس از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم لذت ببرید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«رالف خرابکار»، «روسری آبی»، «ماهی سیاه کوچولو» و «ناشناس» تنها برخی از فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون هستند.