یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

هوگو نیز مانند برادر مشهور خود، یک فوتبالیست حرفه‌ای بود و در طول بیش از دو دهه فعالیت حرفه‌ای برای تیم‌هایی مانند رایووالکانو و راپید وین بازی کرد. او همچنین برای تیم‌هایی در ونزوئلا، اروگوئه، ژاپن و کانادا بازی کرد.

خبرگزاری ایسنا

هوگو مارادونا برادر کوچکتر دیگو اسطوره فوتبال، پس از سکته قلبی درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

به بهانه نزدیک شدن به پایان سال میلادی 2021، فهرستی از ستاره های ارزشمند دنیای فوتبال که در سال جدید میلادی بازیکن آزاد محسوب می شوند، منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت بازرگانی دولتی ایران از ثبات قیمت جهانی انواع برنج هندی، تایلندی و اروگوئه در 20 دسامبر 2021 (دوشنبه، 29 آذرماه) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام‌کرد: قیمت جهانی انواع برنج هندی، تایلندی و اروگوئه در 20 دسامبر 2021 (دوشنبه، 29 آذرماه) ثابت ماند؛ اگر چه در این زمان محصول ویتنام و پاکستان کاهش را تجربه کرد.

خبرگزاری میزان

قیمت جهانی انواع برنج هندی، تایلند و اروگوئه در 20 دسامبر 2021 ثبات ماند؛ اگر چه در این زمان محصول ویتنام و پاکستان کاهش را تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا

هفتمین کتاب رفرنس ژئوتوریسم در جهان در سال 2021 پس از 16 سال تحت عنوان ژئوتوریسم در قرن 21 به زبان انگلیسی منتشر شده که در تثبیت و گسترش مرزهای دانش در حوزه ژئوتوریسم در سطح جهان با توجه به شرکت رهبران قبلی پروژه‌ها در این تهیه این کتاب و به روز بودن مطالب آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد در هفتاد و دومین حضور جهانی به بخش مسابقه سه جشنواره بین‌المللی در مکزیک، برزیل و آمریکا راه یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرستی از برترین پاس گل دهندگان فوتبال جهان از سال 2000 تاکنون منتشر شده است که توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ در صدر قرار دارد.