دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

این احتمال وجود دارد که مهاجم اهل اروگوئه بارسلونا این تیم را ترک کند.

خبرگزاری ایرنا

دهلی نو - ایرنا - با وجود اخطار سازمان‌های آمریکایی در مورد اثرات منفی و خطرناک داروی هیدروکسی کلورکین (داروی درمان مالاریا)، یک مقام هندی روز جمعه اعلام کرد که دهلی نو بیش از 50 میلیون عدد قرص هیدروکسی کلورکین را به آمریکا صادر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

دهلی نو - ایرنا - یک مقام ارشد هندی اعلام کرد که دولت مرکزی این کشور با درخواست‌های دو کشور عربی حوزه خلیج فارس (کویت و امارات) برای اعزام دو تیم نظامی متشکل از پزشکان، پرستاران و امدادگران به منظور کمک به این کشورها در مقابله با ویروس کرونا، موافقت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لوئیس سوارز ستاره تیم بارسلونا پس از 6 هفته قرنطینه خانگی را شکست.

خبرگزاری مهر

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال پاری سن ژرمن پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد کوتاه مدت را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا

در روزهای گذشته، برخی مدیران و دلال‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال، نقشه‌های جدیدی را برای تیم ملی کشیده‌اند و با مطرح کردن نام کالدرون و استراماچونی به جای اسکوچیچ، به دنبال تحمیل یک هزینه دیگر روی دست فوتبال ایران هستند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - شیوع بیماری کرونا در کشور بر اقتصاد ورزش تاثیر مستقیم داشته و سایه تهدید این ویروس برچرخه اقتصاد ورزش نصف جهان مشهود است که به تاکید کارشناسان باید برون‌رفت از این مشکل فراگیر چاره اساسی اندیشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپ بلاتر، ژوزه مورینیو و هارولد تونی شوماخر، منفورترین چهره‌های تاریخ فوتبال جهان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور دیدار فینال جام جهانی 1990 بعد از گذشت 30 سال خاطرات آن روز را با انتقاد از نوع رفتار «دیگو مارادونا» به یاد آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تجهیزات تشخیص ویروس کرونا در اختیار موسسه پژوهش ویروس شناسی ازبکستان قرار خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربیان ملی جزو بیکارترین مشاغل در روزهای کرونایی هستند اما این موضوع هزینه های زیادی برای فدراسیون های فوتبال در بر داشته است و چه بسا با لغو رقابت های ملی تا سال 2021، موقعیت مربیان هم به خطر بیفتد.

خبرگزاری ایسنا

مربیان ملی جزو بیکارترین مشاغل در روزهای شیوع کرونا هستند اما این موضوع هزینه های زیادی برای فدراسیون های فوتبال در بر داشته است و چه بسا با لغو رقابت های ملی تا سال 2021، موقعیت مربیان هم به خطر بیفتد.