دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اروگوئه به کمک دست‌های سوارز از شکست برابر غنا گریخت و در ضربات پنالتی، این تیم آفریقایی را شکست داد تا به نیمه‌نهایی جام جهانی 2010 راه پیدا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوئیس سوارز در این فصل از رقابت‌های لالیگا 17 بازی برای بارسلونا انجام داده و آمار 11 گل و 7 پاس گل را به ثبت رسانده است. این آمار فوق العاده درحالی توسط ستاره اروگوئه‌ای به ثبت رسیده که او حدودا سه ماه پیش زانوی مصدوم خود را تحت عمل جراحی قرار داد تا مدت زمان 4 ماهه برای دوری وی از میادین مشخص شود. با این حال تعلیق رقابت‌های فوتبال در سرتاسر اروپا...

خبرگزاری دانا

به طور قطع ثبات لیونل مسی طی سال های گذشته به جز استعداد ذاتی وی دلایل مهم دیگری نیز داشته است.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که هم‌تیمی پیشین او در این تیم سعی در انکار یکی از جنجالی‌ترین حرکات دوران بازیگری‌اش داشته است.

وب‌گاه فرارو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم منتخب برترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم منتخب برترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی رویدادهای ورزشی آنقدر محبوب بوده‌اند و مردم برای دیدن‌شان از نزدیک اشتیاق داشتند که واقعا در ورزشگاه‌ها و میادین جای سوزن انداختن هم نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2014 با نتیجه غیر قابل باور هفت بر یک از سد برزیل میزبان گذشت و یکی از تاریخی‌ترین شب‌های تاریخ جام جهانی را رقم زد.

خبرگزاری مهر

یک سایت اسپانیایی اعلام کرد «ادینسون کاوانی» و «الکساندر لاکازت» به همراه سردار آزمون گزینه‌های حضور در تیم اتلتیکو مادرید هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجله فارن پالیسی از دگردیسی وسیع و ساختاری در جهانی شدن خبر داد.

وب‌گاه نود

فدراسیون فوتبال کلمبیا به منظور جبران زمان‌های از دست رفته برای برگزاری رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، طرحی را به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پیشنهاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون فوتبال کلمبیا به منظور جبران زمان‌های از دست رفته برای برگزاری رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، طرحی را به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پیشنهاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

دهلی نو - ایرنا - مقامات هندی روز شنبه اعلام کردند که دهلی نو در مراحل پایانی صادرات داروی ضد مالاریا (هیدروکسی کلورکین) به 55 کشور تحت تاثیر ویروس کرونا است.