دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بزرگترین پیروزی تاریخ فوتسال متعلق به تیم برزیل است که توانست تیم تیمور شرقی را با نتیجه 76 بر صفر شکست دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران همواره با کشورهای آمریکای لاتین روابط و همکاری خوبی داشته و این امر یکی از دغدغه ها و نگرانی کاخ سفید و به پیروی از آن تل آویو، تبدیل شده و طی روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در باره ایران با مقامات آرژانتین و کلمبیا گفت‌و گو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هواداران تیم پرسپولیس ایران بر اساس نظرسنجی یک سایت انگلیسی عنوان هفدهمین تماشاگران برتر جهان فوتبال را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع تیم ملی ایتالیا، «لوئیس سوارز» را بابت گاز گرفتن وی در جریان دیدار داغ آتزوری و اروگوئه در جام جهانی 2014 مورد تمجید و تحسین قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعویق یکساله جام‌جهانی 2020 لیتوانی بهانه‌ای شد تا نگاهی مختصر به تاریخچه مهم‌ترین رویداد فوتسال بیاندازیم.

خبرگزاری میزان

شانس باشگاه اینتر برای جذب مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال پاری سن ژرمن قدمی برای انتقال به اینترمیلان برداشت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

کرونا علاوه بر تاثیر روی سلامت و سبک زندگی مردم دنیا، آثار دیگری بر اقتصاد و سیاست و حتی ورزش هم داشته است. یکی از این تاثیرات، لغو برگزاری مسابقات ورزشی در دنیاست.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - دولت ژاپن اعلام کرد به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، ورود مسافر خارجی از 13 کشور دیگر را به لیست کشورهای ممنوع الورود اضافه کرده است.

خبرگزاری دانا

فدراسیون جهانی بسکتبال، تاریخ جدید برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون جهانی بسکتبال، تاریخ جدید برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «گابریل کالدرون» بعد از 30 سال از داور فینال جام جهانی 1990 خواست تا به اشتباهش در مورد عدم اعلام پنالتی روی وی در دیدار آرژانتین برابر آلمان اعتراف کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

«مایکل اومانیا» مدافع اسبق سرخپوشان گفت: برانکو باعث جدایی‌ام از پرسپولیس شد اما با این وجود همیشه برای او احترام قائل هستم.