دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ژائیر بولسونارو» رییس جمهوری برزیل بامداد روز شنبه خواستار بازگشایی مرزهای این کشور و از سرگیری مبادلات تجاری با سایر کشورها شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با تداوم شیوع گسترده کرونا در جهان، پاراگوئه توانسته در مهار این ویروس تجربه به نسبت موفقی کسب کند که دلیل آن، اعمال محدودیت‌های اجتماعی سختگیرانه و جدی اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق ستاره باشگاه بارسلونا در لباس تیم ملی آرژانتین به 2 تیم بیش از بقیه گل زده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - ترانه حزین ماهیگیر مازیار هم مانع نشد تا صیادان غیر مجاز اشک ماهی های مولد در فصل تخم ریزی ماهیان مهاجر را در رودخانه های گیلان ببینند؛ تور شکار غیر مجاز گستردند و قلاب کشیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تصمیم نیمار برای گذراندن دوران قرنطینه در برزیل و بازگشت به سرزمین مادری در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در فرانسه می تواند به مشکل بزرگی برای PSG تبدیل شود. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اقدامات لازم برای استمرار بسته بودن مرزهای این کشور به روی مسافران کشورهای خارج از اتحادیه اروپا تا 11 ماه می را انجام داده و حالا بازگشت به فرانسه برای...

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی گردشگری با ایجاد کمپین #فردا_سفر_کنید، خواستار مسئولیت پذیری بین المللی و مشترک در میان صنعت گردشگری در مواجهه با شیوع ویروس کرونا شد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع اروگوئه‌ای تیم فوتبال اینتر ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی لیگ برتر انگلیس شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین بازی تاریخ جام جهانی که در کشور اروگوئه و در سال 1930 بین دو تیم فرانسه و مکزیک برگزار شد، خروس ها موفق شدند با نتیجه 4-1 مکزیک را شکست دهند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - زمین تفتیده و خشک، کسادی کشاورزی و جیره‌بندی آب، خاطره مشترک بسیاری از اهالی فارس و ایران در یک دهه گذشته است که بارندگی و سیل‌های پیاپی یکسال اخیر شائبه گذر از آن و ورود به دوران ترسالی را ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانا

مدافع اینترمیلان به احتمال زیاد پایان فصل به یکی از تیم‌های تاتنهام یا منچستر یونایتد خواهد پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدافع اروگوئه‌ای اینتر در تابستان و به شکل آزاد از اتلتیکو مادرید راهی این تیم شد. دیگو گودین تلاش بسیار زیادی انجام داد تا خود را در سیستم سه دفاعه آنتونیو کونته جا بیندازد. با این حال اما اخیرا نمایش های نه چندان خوب گودین باعث شد که او جای خود را در ترکیب اصلی به الساندرو باستونی دهد. وضعیت نه چندان خوب دیگو گودین در نراتزوی باعث شده که این بازیکن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احتمال جدایی لوئیس سوارز از تیم بارسلونا قوت گرفت و احتمال دارد این بازیکن به لیگ کشورش برگردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیروزی 31-0 استرالیا مقابل ساموای آمریکایی در قاره اقیانوسیه، بهترین برد تاریخ فوتبال ملی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سال 2001 تیم ملی فوتبال استرالیا موفق شد با نتیجه 31 بر صفر از سد ساموای آمریکایی بگذرد و مقتدرانه‌ترین برد تاریخ ملی را به ثبت برساند.

خبرگزاری ایسنا

یک کشتی مسافربری استرالیایی با بیش از 100 سرنشین مبتلا به کروناویروس وارد بندر "مونته‌ویدئو" شده و برای توفق به مدت دو هفته در سواحل اروگوئه لنگر انداخت.