دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

نامبرده به 6 سال حبس تعزیری و 15 میلیارد ریال رد مال و 30 میلیارد ریال جزای نقدی و انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم شده است.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین در طول شبانه روز گذشته، هیچ یک از بیماران کووید19 در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد 144 هزار و 728 نفر ماند.

وب‌گاه عصر ایران

دستور رییس قوه قضاییه در این زمینه منجر به آزادی قریب 5 هزار و 200 زندانی شد. همچنین به 6 هزار نفر از زندانیان در مناسبت های مختلف در این برهه مرخصی داده شد. سیاست ما این است که زندان محلی برای تنبه و آمادگی فرد برای بازگشت به جامعه باشد.

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر تحقیقات و منابع حاکی از آن هستند که دیر غذاخوردن می‌تواند به یک فاجعه تبدیل شود - بدن منابع اختصاصی برای هضم وعده‌های غذایی سنگین دارد. حجم سنگین غذا در آخر شب می‌تواند موجب معده درد شود و در نهایت اختلال در خواب. در نتیجه، چند ساعت قبل از خواب با انتخابی هوشمندانه غذا میل کنید.

وب‌گاه عصر ایران

اعضای شورای شهر تهران حقوق ندارند بلکه حق‌الجلسه می‌گیرند که این حق‌الجلسه بر اساس قانون توسط وزارت کشور به شورای عالی استان‌ها ارائه می‌شود و شورای عالی به تمام کشور و تهران این حق‌الجلسه را اعلام می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اسلامی گفت: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم و بار‌ها هم آژانس اعلام کرده است که هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر زلزله مهرماه امسال در شهرستان خوی، خسارات سنگینی بر واحدهای مسکونی روستایی و شهری این شهرستان وارد شده که عملیات بازسازی و ساخت واحدهای خسارت دیده در این مناطق ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از آن پرونده‌ها اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر توهین به مقدسات است. متهم در پرونده نخست به 15 ماه حبس تعزیری و در پرونده دوم به 37 ماه حبس تعزیری محکوم شده است. او در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت مجازات نخست است.

وب‌گاه عصر ایران

آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و در خدمت مردم قرار دارد، تضعیف کنند. سپاه مهمترین نیروی ضد تروریست است. در راس آن شهید سلیمانی عزیز و نماد جهانی مبارزه با تروریسم قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

در جامعه تحت حکمرانی پل پوت، مالکیت همه چیز اشتراکی شد. حتی آشپزی هم اشتراکی بود. آشپزی یا هر نوع تهیه غذا به تنهایی، جرمی نابخشودنی بود. همچنین مدارس تعطیل و درس‌خواندن ممنوع شد. پول نیز ممنوع شد و دیگر کسی نباید با پرداخت یا دریافت پول چیزی می‌خرید یا می‌فروخت.

وب‌گاه عصر ایران

"ایسیک کول" به معنای "دریاچه گرم است". ضخامت برخی از نقاط یخ روی دریاچه به یک و نیم متر رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

هر چند در این سال ها همه چیز افزایش قیمت داشته است ولی قیمت سکه بسیار بیشتر از تورم (اعم از تورم اعلامی و واقعی) و حتی دلار بالا رفته است.

وب‌گاه عصر ایران

هزینه سفر هوایی به عراق با کاروان‌های زیارتی نیز با کف قیمتی 10 میلیون و 800 هزار تومان آغاز می‌شود و در مسیرهای هوایی طولانی‌تر، از جمله مشهد از مرز 13 میلیون تومان عبور می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر وضع اقتصاد و زندگی مردم بهتر شود شادابی و خشنودی آنها تا حدودی تأمین می‌شود اما می‌توان با مشارکت خود مردم، کارهای متنوع، شیرین و سرزنده‌ای هم انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

هاشمیان سرایت بیشتر و شدت بیماری‌زایی کمتر را از ویژگی‌های سویه جدید امیکرون XBB 1.5 عنوان کرد و اظهار کرد: به‌تازگی در ایران موارد ابتلا به سویه جدیدی از امیکرون یعنی XBBو BQ1گزارش شده است، البته این سویه‌ها جدید نیستند و مطالعات درباره آن‌ها زمانی به طور جدی آغاز می‌شوند که این سویه‌ها بیشتر در حال گردش باشند.