دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

توانایی نظام‌های چندحزبی این است که موجب کنترل و تعادل درونی در حکومت می‌شوند و به سود مذاکره، سازش و رسیدن به توافق عمل می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کسی به این سؤال جواب نمی‌دهد که ایلی کوهن‌ها و کاترین شکدم‌های داخلی ما چرا آزادانه به کار خود ادامه می‌دهند و از رهگذر خدمات درخشان! آنها هر روز تحریم‌ها بیشتر، حلقه محاصره تنگ‌تر، معیشت مردم سخت‌تر و سفره‌ها کوچک‌تر می‌شوند؟

وب‌گاه عصر ایران

به وزارت بهداشت دو ماه فرصت داده شده تا دستورالعمل «آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت» را تهیه و ابلاغ کند، اما همچنان با گذشت بیش از 4 ماه از مهلت معین شده، هنوز از این دستورالعمل خبری نیست.

وب‌گاه عصر ایران

بلینکن با بیان این که ما در محکومیت اعدام علیرضا اکبری، شهروند دوتابعیتی ایرانی - انگلیسی که به ادعای وی با انگیزه سیاسی و ناعادلانه انجام شد، در کنار دولت انگلیس هستیم، ادعا کرد: این اقدام با الگوی سوء رفتار این رژیم مطابقت دارد که شامل بازداشت‌ها، شکنجه، اعترافات اجباری و اعدام‌های غیرعادلانه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مجموعه دولت، مجلس، شبکه بانکی و... قصدشان این است و دِلشان می‌خواهد که نهضت ملی مسکن به اجرا برسد اما لازمه آن داشتن منابع است و دولت منابع مورد نیاز را در اختیار ندارد و واقعا در عدم تامین منابع عمدی در کار نیست.

وب‌گاه عصر ایران

چرا آمریکا درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی و مسیحی هیچ واکنشی نشان نداد.

وب‌گاه عصر ایران

راندون سال گذشته در مصاحبه ای گفت که کار و مراقبت از دیگران عمر او را طولانی کرده است. او در آوریل سال گذشته به خبرنگاران گفت: "مردم می گویند کار می کُشد، برای من اما کار مرا زنده نگه داشت، تا 108 سالگی به کار ادامه دادم."

وب‌گاه عصر ایران

پیش بینی ما در سال 1401 با توجه به این روند که در آلودگی هوا و میزان غلظت آلاینده‌ها وجود دارد، درباره تعداد روزهای دارای شرایط اضطرار تقریبا بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است. مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در استرس‌های مزمن، هورمونی در بدن با نام کورتیزول آزاد می‌شود که متابولیسم و سوخت‌وساز بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این هورمون، چربی‌های مازاد را به سمت شکم هدایت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1400 عملکرد درآمد عوارض خروج از کشور 110 میلیارد تومان برآورد شد و همچنین برای سال 1401 نیز این مبلغ 150 میلیارد تومان برآورد شد اما هنوز عملکردی از این درآمد منتشر نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تمامی مصدومین که دچار تروما (ضربه) شده بودند انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی های لازم را دریافت کنند همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس 096380 به صورت 24 ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر ما می خواهیم انگلیسی ها را تنبیه کنیم بهترین کار این است که امثال اکبری ها را دستگیر و مجازات کنیم چراکه دیدیم با مجازات اکبری آنقدر به نخست وزیر انگلیس فشار آمد که پیام توهین آمیزی ارسال کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در این موضوع هم باز باید به پدیده خودی‌ها اشاره کرد. موضوع ساده است؛ اگر عده‌ای مثلا در پی استفاده اخیر کشورهای چین و عراق از یک نام جعلی برای «خلیج فارس» به سفارتخانه‌های این دو کشور تعرض می‌کردند، آیا باز هم برخورد با آنها هیمنطور بود؟ آیا حتی امکان یک تجمع ساده مقابل سفارتخانه‌های این دست کشورها وجود دارد؟

وب‌گاه عصر ایران

امگرند اس با پیشرانه های 1.8 لیتری تنفس طبیعی 133 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو 177 اسب بخاری نیز در بازار چین ارائه می شود.