دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

اگر همین اتفاقات در نقطه دیگری از کشور رخ می‌داد دولت با تمام توان وارد میدان می‌شد و مسئله را حل می‌کرد اما جای سوال دارد که چرا این میزان بی‌توجهی نسبت به منطقه سیستان وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

شما می‌گویید فرهنگ کو؟ من دغدغه شما را می‌پسندم. ما در زمینه فرهنگی علمایی مثل شهید مطهری و علامه طباطبایی داریم. که باید آن‌ها را دنبال کنیم. ما خودمان باید عناصر فرهنگی باشیم و دغدغه داشته باشیم اما آیا به این اساتید رجوع کرده‌ایم؟ آیا در موضوع فرهنگ پرسش داشته‌ایم و دنبال پاسخ رفته‌ایم؟

وب‌گاه عصر ایران

در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گروهای تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در رده چهارم امارات متحده عربی با سرعت اینترنت ثابت 206.12 مگابیت برثانیه قرار دارد که جایگاه آن نسبت به ماه قبل 4 پله رشد کرده است. جایگاه پنجم این فهرست به هنگ کنگ با سرعت اینترنت ثابت 201.79مگابیت برثانیه قرار دارد. در یازدهمین ماه 2022 میلادی نیز کشور مذکور همین جایگاه را داشت.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش ها حاکیست که زلزله برای چند ثانیه احساس و موجب شده تا مردم وحشت زده از خانه های خود خارج شوند و به خیابان‌ها بیایند.

وب‌گاه عصر ایران

رهبران اپوزیسیون کره جنوبی از رییس جمهوری این کشور بابت اظهارات نسنجیده درباره ایران انتقاد کرده و گفته اند باید از مردم عذرخواهی کند.

وب‌گاه عصر ایران

قربانی ضمن اشاره به عدم اقبال مسئولان به فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای در ایران، افزود: «به نظر می‌رسد استفاده از اینترنت ماهواره‌ای برای مسئولین قابل قبول نیست و این را به ادبیات دیگری بیان کرده‌اند. بعید می‌دانم برای دسترسی آزادانه افراد به اینترنت، از سمت مسئولان اقبالی وجود داشته باشد.»

وب‌گاه عصر ایران

چیزی که ما به عنوان فعالین بخش خصوصی در مورد این طرح رصد می‌کنیم نشان می‌دهد که با توجه به شرایط دشوار امروز تحقق 4 میلیون واحد در 4 سال به راحتی میسر نخواهد بود چون شرایط مناسبی بائو برای اجرای این طرح به وجود بیاید.

وب‌گاه عصر ایران

انتخاب راهکار قطع شبکه اینترنت در شرایطی مطرح شده است که به اذعان کارشناسان برای جلوگیری از پدیده تقلب، هنگام انجام این مهم، میتوان از دستگاه‌های جمر، پارازیت انداز یا مسدودکننده امواج وای‌فای استفاده کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کیفیت هوای تهران هم اکنون با آلاینده شاخص «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» روی عدد 160 یعنی شرایط ناسالم برای همه قرار دارد همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 174 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای همه قرار داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور گروهی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان شب گذشته به پایان رسید و 32 تیم حاضر در این مسابقات سه رقابت خود را انجام دادند. در پایان دور گروهی سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله اصلی مسابقات شدند و تیم‌های چهارم گروه به مرحله پرزیدنت کاپ رفتند. طبق آمار سایت فدراسیون جهانی محمدرضا اورعی با 16 گل در رده شانزدهم گلزنان مطرح مسابقات قرار گرفت. همچنین محمد...

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای، موفق شد در اولین بازی برای گرمیو هت‌تریک کند.

وب‌گاه عصر ایران

اقرار به نسب در صورتی صحیح است که اولا" تحقق نسبت بر حسب عادت و قانون ممکن باشد ثانیا" کسی که به نسب او اقرار شده تصدیق کند مگر در مورد صغیری که اقرار بر فرزندی او شده بشرط آنکه منازعی در بین نباشد.