سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

از برپایی میز خدمت سلامت تا جشنواره ملی اهدای عضو در تهران

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
از برپایی میز خدمت سلامت تا جشنواره ملی اهدای عضو در تهران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه‌های سلامت محور خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه‌های متنوع با عنوان «رمضان است و حال من خوب است» برای اقشار مختلف جامعه از جمله افراد دارای معلولیت و کودکان مبتلا به اوتیسم با همکاری خیرین در ادارات سلامت مناطق 22 گانه پایتخت اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حمید صاحب با اشاره به برپایی غرفه‌های سلامت و میز خدمت سلامت در مساجد، بوستان‌ها و پردیس‌های فرهنگی تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان غرفه‌های مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، غربالگری فشارخون و قند خون با محوریت طرح «سلامت در ضیافت» برپا شده اند. همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد با عنوان «هرمحله یک مسجد» در حال برگزاری است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل سلامت شهرداری تهران همچنین از برگزاری نخستین جشنواره ملی اهدای عضو نیز خبر داد و گفت: این جشنواره با دو موضوع آزاد و ویژه برگزار می‌شود و از تمام شهروندان علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این جشنواره روح لطیف و ذهن خلاق خود را با موضوع اهدای عضو گره بزنند.

انتهای پیام