شنبه 7 مهر 1403

از تغییر مدیر «سوره» تا رسیدن «سینماماشین» به مشهد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
از تغییر مدیر «سوره» تا رسیدن «سینماماشین» به مشهد

تهران - ایرنا - تغییر مدیرعامل باشگاه فیلم سوره و ادامه طرح سینما ماشین در مشهد مقدس بخشی از خبار امروز سینما است.

پس از تجربه موفق نمایش خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در پارکینگ برج میلاد تهران، مشهد مقدس از روز پنجشنبه 22 خرداد ماه به عنوان دومین شهر بزرگ کشور میزبان این طرح خواهد بود.

نخستین «سینما ماشین» کشور پس از انقلاب، با همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شرکت سینمایی نورتابان در تهران و با نمایش خروج افتتاح شدو با انتخاب مشهد به عنوان دومین توقف‌گاه کاروان «سینماماشین» بزودی سایر فیلم‌ها و شهرهای میزبان این طرح نیز بصورت رسمی معرفی خواهند شد.

«سینما ماشین» مشهد در خیابان خیام شمالی، میدان سپاد (بهارستان) برگزار می‌شود و خانواده‌های مشهدی از روز پنجشنبه 22 خرداد می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی «ایران تیک» در دو سانس 21 و 23 بلیت نمایش آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در طرح «سینماماشین» را تهیه کنند.

محمدجواد موحد مدیرعامل باشگاه فیلم سوره شد

با حکم هیئت مدیره باشگاه فیلم سوره، محمدجواد موحدمدیرعامل این مجموعه سینمایی شد.

موحد که پیش از این قائم مقام باشگاه فیلم سوره بوده، مجری طرح سریال «کتونی زرنگی» و فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» بوده و در کارنامه خود تهیه‌کنندگی آثار کوتاه داستانی متعددی را دارد.

شفاه از ابتدای تأسیس باشگاه فیلم سوره به عنوان مدیرعامل در این مجموعه هنری سینمایی حضور داشت و فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «دیدن این فیلم جرم است» محصول اوست.

*س_برچسب‌ها_س*