شنبه 14 مهر 1403

از مردم ایران برای مشارکت در انتخابات تشکر می‌کنم / انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
از مردم ایران برای مشارکت در انتخابات تشکر می‌کنم / انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شد

احمد وحیدی وزیر کشور پس از پایان فرآیند دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال صحت و مشارکت به اتمام رسید و منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

وی افزود: لازم است این انتخاب را به آقای پزشکیان تبریک عرض کنم و از سایر نامزدها که با حضور خود گرمابخش انتخابات شدند تشکر کنم همچنین لازم است از همه افرادی که ایفای نقش کردند پیش از همه از مردم عزیز مان که پای صندوق ها حاضر شدند و رهبر عزیزمان که مولفه امنیت سلامت رقابت ومشارکت را تعیین کردند قدردانی می‌کنم.

وحیدی تصریح کرد: از مراجع بزرگوار که با حضور خود گرما بخش انتخابات شدند، از خانواده شهدا به ویژه شهید رئیسی تشکر میکنم. همچنین همه دستگاه ها و وزارت خانه ها از جمله شورای سه نفره سرپرستی ریاست جمهو ی، رییس قوه قضاییه و رئیس مجلس، شورای نگهبان و هیات اجرایی، استانداران و... تشکر می‌کنم که کار مهمی در این مدت انجام دادند از جمله دو مرحله انتخابات مجلس، مجلس خبرگان و دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری را در چهار ماه انجام دادند که جای تشکر دارد.