دوشنبه 16 مهر 1403

اسبقیان: هر اظهارنظری بدون مستندات قطعاً پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اسبقیان: هر اظهارنظری بدون مستندات قطعاً پیگیری می‌شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هرگونه اظهار نظر بدون مستندات قطعا از مبادی ذیربط، پیگیری خواهد شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سالم‌سازی، ایمنی بخشی محیط‌های ورزشی و ارتقاء فرهنگ هواداری برای حضور اقشار و گروه‌ها به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

اسبقیان: در وزنه‌برداری سهل‌انگاری صورت گرفت

در استمرار نشست‌های تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سالم‌سازی، ایمنی بخشی محیط‌های ورزشی و ارتقا فرهنگ هواداری برای حضور اقشار و گروه‌ها، نشست امروز با هدف اهمیت تکمیل و بازسازی ورزشگاه آزادی به منظور یک سازه‌ی مناسب در راستای موضوعات فرهنگی و ورزشی که مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان قرار دارد، در دفتر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و اهمیت تشکیل کانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال مورد توجه و تمرکز مجدد قرار گرفت.

اسبقیان ادامه داد: بدون شک برای ارتقا فرهنگ هواداری، موضوع تشکیل کانون هواداری در قالب یک کار منسجم و با برنامه زیر نظر فدراسیون فوتبال و همچنین با محوریت باشگاه‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد که مقرر شد، فدراسیون فوتبال پیگیری نهایی را نسبت به تشکیل ساختار‌مند این کانونها تا حصول نتیجه و معرفی به این کارگروه، انجام دهد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین اهمیت رعایت مسائل اخلاقی و حفظ آرامش در جامعه ورزش را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همه اعضای مرتبط با ورزش از جمله ورزشکاران و مربیان و داوران و مدیران موظف به رعایت مسائل اخلاقی و موضوعات فرهنگی هستند، بنابراین همه در قبال رعایت حریم افراد مکلفند و در این بین هر گونه اظهارنظر بدون مستندات قطعا از مبادی ذیربط، پیگیری خواهد شد و تبعات اظهارات بدون سند و مدرک متوجه آن شخصی است که مطالب را بیان کرده است.

اسبقیان گفت: پس از پایان نشست امروز، به اتفاق کلیه اعضای حاضر از جمله نماینده وزارت کشور، بازدید میدانی از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی داشتیم و همانطور که دنیامالی در این خصوص مطرح کرده‌اند، فرآیند تکمیل در این مرحله تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.