پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اسبقیان: واگذاری پرسپولیس و استقلال با نظارت وزارت ورزش صورت می‌گیرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اسبقیان: واگذاری پرسپولیس و استقلال با نظارت وزارت ورزش صورت می‌گیرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار کرد: خداراشکر بعد از 33 ماه انتخابات سوارکاری برگزار شد و همواره وزارت ورزش به نظر مجامع فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و مجمع سوارکاری نیز به مدت چهار سال به کاظمیان اعتماد کرد و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار کرد: خداراشکر بعد از 33 ماه انتخابات سوارکاری برگزار شد و همواره وزارت ورزش به نظر مجامع فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و مجمع سوارکاری نیز به مدت چهار سال به کاظمیان اعتماد کرد و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شرایط سوارکاری در کشور، بهبود یابد.

وی در مورد برخی اعتراض‌ها مربوط به انتخاب اعضای هیات رییسه گفت: اعضای هیات رییسه مدت‌ها قبل معرفی شده بود و رییس فدراسیون پیشنهاد داد که هیات رییسه در مجمع عمومی سال آتی انتخاب شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه «هیچ حمایتی از هیچ کاندیدای خاصی در هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی نداریم» بیان کرد: نظارت بر عملکرد و مدیریت برگزاری انتخابات سالم فدراسیون‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

اسبقیان افزود: وزارت ورزش نظر خاصی در مورد کاندیدا‌های سوارکاری نداشت چرا که همه قصد دارند به ورزش کمک کنند.

وی در مورد برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور مقابله با فساد‌های موجود در حوزه سوارکاری، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان مدیری فسادستیز است و اجازه نخواهیم داد خلاف مقررات و موازین شرعی در فدراسیون‌های ورزشی اتفاقی رخ دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی تا پایان سال جاری، عنوان کرد: قطعا آنچه از سوی سخنگوی دولت مطرح شده مدنظر قرار می‌گیرد و سازمان خصوصی‌سازی بهتر در جریان واگذاری این دو باشگاه قرار دارد، اما تاکید می‌کنیم که وظیفه وزارت ورزش و جوانان تیمداری و باشگاهداری نیست و صرفا نظارت را در دستور کار دارد.

انتهای پیام /