جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسب دوانی

اسب دوانی

خبرگزاری دانا

پولاد نجاهی گفت: احداث ناحیه صنعتی در بخش جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان به زودی آغاز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌این روزها سلبریتی ها در گرفتن عکس های عجیب و غریب از خودشان از همدیگر سبقت می گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ملکه انگلیس دیگر قصد میزبانی از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم 72 ساله دبی در محل جایگاه ویژه خاندان سلطنتی انگلیس و مهمانانش در رقابت اسب دوانی شهر "ازکات" را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماندگاری عاشورا را بیش از هر چیز باید در ادبیات جهانی و عناصر انسانی آن جستجو کرد.

وب‌گاه فرارو

ملاکریمی بر نظارت بیشتر ادارات جهادکشاورزی، مدیریت آب و منابع طبیعی در اجرای وظایفشان تاکید کرد و گفت: اگر ادارات از همان ابتدا اجازه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی نمی‌دادند امروز شاهد تخریب نبودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویلای لوکسی که استخر شنا، پیست اسب دوانی و زمین بازی داشت با حکم قضایی تخریب شد.

خبرگزاری دانا

تصاویری از رویداد سالانه مسابقات اسب دوانی که در تبت چین برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

تکلیف وزیر ورزش و جوانان در کابینه دولت یازدهم مشخص شد و نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی را به عنوان سکاندار هدایت این وزارتخانه انتخاب کردند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های اخیر ورزشی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت که روحیه سجادی متمایل به اشرافی گری است و تناسبی با دولت مردمی ندارد.

خبرگزاری ایسنا

"ماکی کاجی" که به عنوان پدرخوانده بازی معروف به "جدول سودوکو" شناخته می‌شود، در سن 69 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان مجرای صفراوی درگذشت.

خبرگزاری مهر

فرش‌بافان خراسان شمالی به دلیل وجود مشکلات ریزودرشت رغبتی برای بافت فرش ابریشمی ندارند؛ بااین‌حال مسئولان از ارائه تسهیلات ویژه در سال جاری خبر می‌دهند.

وب‌گاه الف

رضاخان در ابتدا چنین تصور میکرد که برای رسمیت بخشیدن به کشف حجاب، باید زمینه های لازم را در کانون خانواده فراهم ساخت. اول هم به سراغ کارکنان دولت رفتند.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: زیرساخت های اسب دوانی بسیار ضعیف و بخش خصوصی در میدان سوارکاری دست تنها مانده است.

خبرگزاری دانا

اولین بیمارستان تخصصی اسب کشور در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.

خبرگزاری دانا

شهر استانبول یکی از زیباترین شهرهای دنیاست که همه جاذبه های دیدنی را یکجا دارد تا جائیکه در سال 2010 میلادی عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا را بدست آورده و سومین شهر توریستی جهان شناخته شد. در این شهر با طیف وسیعی از جاذبه های و سرگرمی های متنوع روبرو خواهید شد از آثار تاریخی باشکوه گرفته تا جزایر زیبا و همین طور بازارها و مراکز خرید متنوع که در ادامه به شرح برخی از آنها می پردازیم:

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسابقه اسب دوانی کورس بهاره کشور عصر جمعه با حضور 30 سوارکار در پنج دور با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در پیست سوارکاری صفائیه شهر یزد برگزار شد و چابکسواران برتر معرفی شدند.