دوشنبه 9 مهر 1403

استقبال فدراسیون سوارکاری از ساماندهی شرط بندی / حضور قطعی سوارکاری ایران در بازی‌های آسیایی چین

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه برنامه‌هایی را برای اعزام به بازی های آسیایی چین تدارک دیده ایم، گفت: حضور سوارکارانی در بازی های آسیایی سال آینده قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، مسعود خلیلی در نشستی خبری با اشاره به اینکه پس از گشایش های مربوطه در رابطه با فعالیت ورزشکاران به دلیل چالش های به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: فدراسیون سوارکاری، یک فدراسیون چند رشته است و با توجه به بهبود شرایط شاهد شروع مسابقات در رشته های مختلف بودیم و مسابقات اسب دوانی را در تهران برگزار کردیم که حدود 2.5 میلیارد تومان جایزه پرداخت شد.

وی ادامه داد: مسابقات پرش قهرمانی کشور نیز در دستور کار قرار گرفت و در اکثر استان های کشور مسابقات انجام و مسابقات قهرمانی کشور هم در تهران برگزار شد.

رییس فدراسیون سوارکاری ادامه داد: مسابقات استقامت نیز در 4 استان آغاز شده است و تا پایان سال این دسته از مسابقات برگزار می شود، همچنین برگزاری مسابقات زیبایی تا پایان سال به همین ترتیب در دستور کار قرار دارد و مسابقات درساژ و پارادرساژ نیز آغاز شده و به همین ترتیب ادامه می یابد.

خلیلی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی که با حضور 40 ورزشکار در استان البرز برگزار شد، خاطرنشان کرد: از 20 کشور دنیا ورزشکاران سرشناسی در این مسابقات شرکت کردند و خوشبختانه اسب های ایرانی سازگار با این رشته هستند و نیازی به اسب های خارجی نداریم و در عین حال از جوانان با استعدادی برخورداریم.

ادامه دارد...