جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسب دوانی

اسب دوانی

خبرگزاری دانا

اسب‌ها در زمین مسابقه عرق می‌ریزند و چابک‌سواران مضطرب، اسب‌ها را با تازیانه وادار به حرکت می‌کنند. اما روی سکوها و بیرون از پیست ورزشگاه، کاغذهای پیش‌بینی، سرنوشت بسیاری را تغییر می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «تومان» ساخته مرتضی فرشباف از جمله آثار کم حاشیه سینمای کشور است که این روز‌ها میزبان مخاطب شده و تاکنون فروشی نزدیک به 150 میلیون تومان را به دست آورده است.

خبرگزاری دانا

پرسا گفت: برابر ابلاغیه دادستانی کل کشور طراحی و راه اندازی سایت قمار به مانند دائر کردن یک مکان برای قماربازی محسوب می شود و مشمول ماده 708 قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) است.

خبرگزاری دانا

با توجه به اینکه سوارکاری یکی از ظرفیت‌های ورزشی لرستان به شمار می‌رود اما عوامل زیادی دست در دست هم داده و باعث رکود در این ورزش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته برایان هوئی، نویسنده انگلیسی، تلفن ملکه انگلیس "جزو پیچیده‌ترین گوشی‌های جهان" است و دستیار شخصی او همیشه آن را به‌طور کامل شارژ نگه می‌دارد. او همچنین اظهار کرد که گوشی ملکه انگلیس یک مدل فوق باریک مجهز به دوربین است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس نظر تمام مراجع تقلید، هر نوع بازی که به صورت برد و باخت و شرط بندی باشد، حرام است؛ مگر در مسابقه تیراندازی و اسب‌سواری و میان خود سوارکاران.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: امیدواریم شورای نگهبان با مصوبه مجلس مبنی بر پیش‌بینی نتیجه قانونی مسابقات تیراندازی، سوارکاری و شمشیربازی موافقت کند تا جلوی فضای مجازی بی‌بند و بار در این زمینه گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: امیدواریم شورای نگهبان با مصوبه مجلس مبنی بر پیش‌بینی نتیجه قانونی مسابقات تیراندازی، سوارکاری و شمشیربازی موافقت کند تا جلوی فضای مجازی بی‌بند و بار در این زمینه گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه برنامه‌هایی را برای اعزام به بازی های آسیایی چین تدارک دیده ایم، گفت: حضور سوارکارانی در بازی های آسیایی سال آینده قطعی شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهزاد توفیق فر؛ بیشتر از 110 میلیون بیننده در ماه برای یک مینی سریال، توجه را به این نکته جلب می کند که چرا؟ آن هم سریالی که نه از جلوه های ویژه خاصی استفاده کرده است و نه دختر و پسرهای کره ای بی‌بی فیس را به رسم این روزها با موهای ژل زده و لباس های یقه باز و اکسسوار گران قیمت و مارک، یک جا جمع کرده است. بازی ماهی مرکب از آن جور روابط عاشقانه یک تا چند...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح مواد (705) تا (711) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی درباره شرط‌بندی و قمار اینترنتی موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با سالگرد پیروزی جو بایدن در انتخابات پرهیاهوی نوامبر 2020 که همچنان با ادعای واهی ترامپ مبنی بر تقلب همراه است، نشریه هفتگی اکونومیست با تیتر جلد «یک‌سال بعد» و طرحی از جو بایدن که در پس‌زمینه قرمز تا گردن درون چاه دیده می‌شود، شرایط حزب حاکم در آمریکا را فاجعه‌بار توصیف می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - تیم ملی فوتبال امید ایران در یکی از بازی های دشوار مرحله مقدماتی المپیک پاریس با نتیجه 3 بر 2 مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید که هت‌تریک یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی و حضور درخشان 2 گلستانی دیگر در ترکیب این تیم، امید به ظهور ستاره دیگری از فوتبال استان را افزایش داد.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «تومان» ساخته جدید مرتضی فرشباف کارگردان جوان سینما در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست با استقبال اهالی رسانه و منتقدین روبرو شود.