جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسب دوانی

اسب دوانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

5 سال از زمان فوت آیت‌الله هاشمی می‌گذرد و هنوز، برخی با شیطنت‌هایی تلاش می‌کند درگذشت هاشمی را سیاسی و در طبیعی بودن آن تشکیک کنند. حتی برخی دیگر، پا را فراتر از این گذاشته و نظام را متهم به ترور و حذف فیزیکی آیت الله کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

"محمدتقی فاضل میبدی" استاد حوزه و دانشگاه و عضو "مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم" گفت: مهمترین مسئله امروز کشور بحث معیشت مردم و اقتصاد و فساد ایجاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نواندیش نوشت: محمدتقی فاضل میبدی گفت: این گونه اظهارات از سوی ائمه جمعه به معنای انحراف اذهان عمومی از مشکلات اقتصادی و ناتوانی در کنترل وضعیت معیشت مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امام جمعه رفسنجان گفت: این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این جمعه هم چند تن از امامان جمعه در شهرهای مختلف اشارتی یا هشداری درباره زنان و دختران داشتند و انگار سنت امام‌جمعه‌های اصفهان به جاهای دیگر هم سرایت کرده و گویی همان‌گونه که در خطبه اول درباره رعایت تقوا تذکر می‌دهند هر بار درباره زنان و لباس پوشیدن و دوچرخه سواری و اسب‌سواری هم باید نکته‌ای بگویند و اقتصاد و وعده خیره کننده نان کوپنی را رها کرده اند چون اوضاع اقتصادی و معیشتی لابد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: در بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیست‌و‌پنجمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی که قطعا همه این امامان جمعه 28 سال شنونده خطبه‌های او بوده‌اند نیز البته سخنی گفته نشد تا سیاست رسمی بایکوت او نقض نشود.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک امام جمعه گفت: اسب دوانی زن در منظر نامحرم که تهییج می کند و چشم چرانی می شود حرام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت الاسلام حجازی گفت: اسب دوانی زن در منظر نامحرم که تهییج می کند و چشم چرانی می شود حرام است، و این دولت و آن دولت هم ندارد... امیدواریم کسانی که بنای این موارد را گذاشته اند، توبه کنند.

خبرگزاری ایسنا

هفته نخست سی‌امین دوره مسابقات اسب دوانی قهرمانی کشور در اهواز برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

به مدد تکنولوژی مدرن، نگاتیو عکس‌های قدیمی در آرشیو خبرگزاری‌ها دیجیتال شده‌اند و می‌توان در آن جست‌وجو کرد. دویچه وله، خبرگزاری آلمان در این جست‌وجو به گنجینه‌ای تاریخی برخورد کرد که بخشی از تاریخ دیده نشده ایران است.

خبرگزاری دانا

اغلب افراد در هنگام برگزاری مراسم خاص خود دوست دارند بهترین خودرو را سوار شوند و با وجود آن، خاطرات به یاد ماندنی برای خود بسازند. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان خودروی رویایی و دلخواه خود را سوار شد؛ اجاره ماشین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از سه سال دوری از فضای نمایش، گلاب آدینه «بانوی محبوب من» را روی صحنه برد.