جمعه 28 اردیبهشت 1403

اسب دوانی

اسب دوانی

خبرگزاری مهر

وب‌گاه فرارو

قطری‌ها مدعی هستند ورزشگاه البیت یکی از زیبا و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در دنیا است.

خبرگزاری مهر

استان گلستان به دلیل تنوع آب و هوایی و جاذبه های متنوع اش همیشه می تواند مقصد سفر باشد اما این روزها فصل پاییز، جنگل های تاریخی هیرکانی اش را درخشان تر از همیشه کرده است.

خبرگزاری دانا

خراسان شمالی، مهد پرورش اسب ترکمن در سرزمین ایران است، هر چند که این ظرفیت بالقوه ثروت ساز و اشتغالزا در استان فقط با تکیه بر غیرت عاشقان اسب محفوظ مانده اما پرورش دهندگان اسب در استان برای ادامه فعالیت خود دچار مشکلات بسیاری هستند که برای ادامه فعالیت خود خواستار توجه مسئولان اجرایی به حوزه شده اند.

خبرگزاری دانا

حسین نژاد گفت: سند صنعت اسب استان به منظور تدوین چشم انداز اقدامات اجرایی کوتاه، میان و بلند مدت برای رونق بخشی به پرورش اسب اصیل ترکمن و تجاری سازی آن در استان تهیه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر جزو ساکنان شهر تهران هستید به احتمال خیلی زیاد با پارک‌های آن آشنایی دارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اگر تمام شئونات اسلامی از لحاظ پوشش حین دوچرخه‌سواری رعایت شوند دوچرخه‌سواری زنان اشکالی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» از شروط محمدتقی رهبر برای «بدون اشکال» شدن دوچرخه سواری زنان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تاریخ دقیق مراسم تشییع و تدفین ملکه الیزابت دوم مشخص شد اما هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع تاثیری روی مسابقات هفته آینده لیگ برتر دارد یا خیر.

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال‌دوستان انگلیسی از این که درگذشت ملکه الیزابت دوم صرفا باعث تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر شده است خشمگین هستند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی از «ارگ تاریخی بلقیس» و «گود کشتی با چوخه زینل خان» اسفراین بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 180 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به منظور جذب و سهولت کار سرمایه گذاران تدوین و در قالب کتابچه ای در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد