شنبه 1 اردیبهشت 1403

استاندار: احداث جاده کرمان به جاسک اعتبار ملی نیاز دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: احداث جاده کرمان به جاسک اعتبار ملی نیاز دارد

جیرفت - ایرنا - استاندار کرمان جاده محمدآباد ریگان - جاسک را از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور دانست و گفت: این پروژه اعتبار بالایی نیاز دارد و در سطح ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به جنوب استان در شهرستان رودبار اظهار داشت: یکی از مسیرهای استراتژیک برای استان و کشور جاده محمدآباد ریگان تا جاسک است که کار آن آغاز شده اما اعتبار سنگینی می‌خواهد و باید در سطح ملی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: شهرستان رودبار جنوب، مسائل و مشکلات مهمی دارد که حتما پیگیری می‌شود. استاندار کرمان همچنین به تخریب‌های ناشی از سیلاب سال گذشته در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: هنوز اعتباری برای این حوزه اختصاص نیافته، اما پیگیر هستیم که بخشی از این مشکلات را رفع کنیم.

جاده استان کرمان به جاسک شامل رودبارجنوب - جاسک - محمدآباد ریگان بوده که 226 کیلومتر این مسیر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان است. برای تکمیل این طرح 320 میلیارد تومان نیاز است.

استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر دو روزه خود به جنوب استان راهی قلعه‌گنج می‌شود و از کارخانه آهک و پروژه های بنیاد مستضعفان معین اقتصادی این شهرستان بازدید می‌کند. استاندار کرمان جمعه 14 آذرماه در دومین روز از برنامه خود، با سفربه شهرستان‌های منوجان و فاریاب، از پروژه‌های در دست اجرا از جمله طرح‌های شرکت گل‌گهر، معین اقتصادی منوجان و هتل کپری و جاده فاریاب - زهمکان - ارزوئیه بازدید می‌کند.

*س_برچسب‌ها_س*