شنبه 29 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: زیرساخت های لازم برای تقویت فرهنگ نماز فراهم شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار البرز: زیرساخت های لازم برای تقویت فرهنگ نماز فراهم شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: زیرساخت های فرهنگی در دانشگاه ها، واحدهای صنعتی، آموزش و پرورش و سایر مراکز برای تقویت و ترویج فرهنگ نماز دراین استان فراهم شود.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس ستاد اقامه نماز استان البرز در استانداری افزود: نماز انسان را از منکر، فساد و فحشا باز می دارد، بنابراین هر چه در این حوزه سرمایه گذاری و برنامه ریزی شود به طور قطع شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید بسترها برای تقویت نماز در جامعه فراهم شود و این امر همراهی هرچه بیشتر تمام دستگاه های اجرایی را می طلبد.

استاندار البرز گفت: درکتاب مقدس مسلمانان و در احادیث و روایات پیامبر گرامی اسلام و امامان معصوم، بارها از نماز بعنوان ستون دین یاد شده است که نقش مهمی در تزکیه روح و مبارزه با نفس دارد.

شهبازی بیان داشت: دراین نشست حجت الاسلام و المسلمین مرادی، رییس جدید ستاد اقامه نماز استان البرز به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان منصوب شد و همچنین هر برنامه ای در این حوزه پیش بینی شود مورد حمایت استانداری البرز برای اجرا و پشتیبانی همه جانبه قرار می گیرد.

*س_برچسب‌ها_س*