چهارشنبه 25 مهر 1403

استاندار تهران از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار تهران از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

تهران - ایرنا - «انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان تهران در پیامی مردم این استان را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ در پیام استاندار تهران آمده است: اندیشه، تفکر و حوزه خلاقیت انسان برگرفته از کتاب و کتابخوانی است که برای تحقق بخشیدن به آن استفاده از کلیه ظرفیت ها الزامی است. وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا که دید عزیزان و زیارت اماکن متبرکه جز به صورت مجازی امکان پذیر نیست، بهترین و والاترین شیوه بهره مندی از ساعات و لحظات، مطالعه و انس با کتاب است و نیکوتر آنکه این مطالعه در جهت شناخت هر چه بیشتر سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام و مؤانست و الفت بیشتر با آن ارواح طیبه از طریق کتابخوانی باشد.

بندپی، برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با بخش های متنوع و خلاقانه برای مشارکت رده های مختلف سنی، را فرصتی طلایی جهت تبدیل نقمت کرونا به نعمت اندیشه ورزی و دانایی دانست.

استاندار تهران از جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان بزرگترین جشنواره کتابخوانی کشور در طول سالیان متمادی یاد کرد که دستاوردهای ارزنده ای در زمینه افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی داشته است.

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دهه کرامت برگزار خواهد شد؛ اطلاعات بیشتر این جشنواره در سایت Tehran.iranpl.ir قابل مشاهده است.

*س_برچسب‌ها_س*