پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استاندار زنجان: هموطنان برای سفر برنامه‌ریزی نکنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان: هموطنان برای سفر برنامه‌ریزی نکنند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هموطنانی که در سفر هستند هرچه سریعتر به شهر خود بازگردند و کسانیکه در خانه ماندند نیز به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکنند.

فتح الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس با تاکید بر اینکه اجازه سفر جدید داده نخواهد شد، افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان زنجان سفت و سخت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا حداقل تا بیستم فروردین ماه تمدید شده است، افزود: محدودیت در ورودی و خروجی شهرهای استان به طور دقیق اعمال میشود.

حقیقی به فعالیت 24 ساعته اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری مردم اشاره کرد و گفت: اصناف غیر خدماتی در صورتی که کسب و کار خود را تعطیل نکنند واحد آنها پلمب خواهد شد.

وی یادآور شد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی چند دستگاه خودرو در استان توقیف و چند واحد صنفی که از الزامات این طرح تخطی کردند پلمب شده است.

استاندار زنجان همچنین تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار استان فعال است و کمبود اقلام اساسی در بازار نداریم، چون مایحتاج عمومی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*