جمعه 31 فروردین 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که در زمستان 1402 نرخ بیکاری در 21 استان کشور به زیر 10 درصد رسیده و تک رقمی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد «کرمانشاه» بیشترین و «قزوین» کمترین نرخ بیکاری را در میان استان‌ها در زمستان 1402 داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار خوانسار روز پنجشنبه اظهار داشت: با بارش 37 میلی‌متری برف و باران در شبانه روز گذشته در خوانسار، مقدار بارش‌های سال زراعی جاری در این شهرستان به حدود 300 میلی‌متر رسید و موجب خوشحالی کشاورزان این منطقه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد. سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، فردی که اقدام به تهیه کلیپی توهین آمیز در خصوص شهدای...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرد هتاک به شهدای کنسولگری ایران در اصفهان دستگیر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین گزارش مرکز آمار نشان می دهد تورم اسفند ماه اقلام خوراکی و آشامیدنی در استان «اصفهان» 2.4 درصد بوده است. بدین ترتیب اصفهان در مقایسه با دیگر استان‌ها، بیشترین فشار تورمی اقلام خوراکی را در اسفندماه تجربه کرد.

وب‌گاه گسترش

در اطلاعیه‌ای که توسط محمدحسین صفاری، دبیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ارائه شده است که پوشش بیمه سلامت همگانی ایرانیان تا پایان فروردین 1404 به صورت رایگان برای پنج دهه اول جامعه تمدید شده است. این اقدام با ابلاغ سازمان بیمه سلامت ایران انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو راهکارهای جدیدی را برای تامین آب مورد نیاز صنایع ارائه داده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده زمین 1000 میلیاردی ازگل گفت: موسسه پیروان اندیشه‌های قائم برابر سند اقاله ثبت شده، مورد خریداری شده را به حوزه علمیه امام خمینی (ره) اقاله کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی و اینکه این پرونده چند شاکی دارد؟ گفت که تعداد شکات این پرونده تعداد قابل توجهی هستند و اخرین آماری که داریم این است که 5100 نفر در این زمینه شکایت کردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی و اینکه این پرونده چند شاکی دارد؟ گفت: تعداد شکات این پرونده تعداد قابل توجهی هستند و اخرین آماری که داریم این است که 5100 نفر در این زمینه شکایت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری دستگاه قضایی در سال 1403 ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر عید عبادت؛ به برنامه دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم از مسئولان انتظار تحقق شعار‌های سال را دارند بنابراین تلف کردن زمان پیرامون ابعاد تئوریک شعار‌ها راه رسیدن به آن‌ها را دشوار می‌کند. وی...

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای از برگزاری مسابقات جهانی زورخانه‌ای در خردادماه امسال به میزبانی اصفهان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیمه سلامت پنج دهک اول تا فروردین 1404 رایگان تمدید شد

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای اواخر اردیبهشت به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: نخستین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای اواخر اردیبهشت به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.