جمعه 31 فروردین 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. خبرگزاری تسنیم: علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری‌های رسمی اعلام کردند که تاسیسات مهم استان اصفهان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته خبرگزاری‌های رسمی، تاسیسات مهم استان اصفهان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منابع موثق به تسنیم گفتند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شایعه انفجار بزرگ در اصفهان یا اصابت موشک تکذیب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگار صداوسیما اعلام کرد: دو - سه ساعت پیش صداهایی در آسمان اصفهان شنیده شد که ناشی از مورد هدف قرارگرفتن چند ریزپرنده بوده است. خبرنگار صداوسیما اعلام کرد: دو - سه ساعت پیش صداهایی در آسمان اصفهان شنیده شد که ناشی از مورد هدف قرارگرفتن چند ریزپرنده بوده است. این خبرنگار اعلام کرد: به تاسیسات هسته‌ای حمله‌ای انجام نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری داخلی شایعه انفجار بزرگ در اصفهان یا اصابت موشک را تکذیب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد. برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است. صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند. برخی...

خبرگزاری تسنیم

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.