چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مجموعه تاریخی «ریسباف» برای احیاء و عملیات نجات بخشی در اختیار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با بیان اینکه اول اردیبهشت ماه در تقویم ملی ایرانیان همزمان با سالروز شیخ اجل سعدی شیرازی نامگذاری شده است؛ گفت: وی از مهمترین نویسندگان و شعرای موجب فخر ایران و زبان...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح‌طلب: به‌جای ادامه تنش با رژیم صهیونیستی با آمریکا مذاکره کرده و میوه‌های برجام را بچینیم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی سی روز، بیش از 4690 ساعت از سوی کاربران کتابخانه‌های عمومی به طرح بهار در بهار اختصاص یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عمل کردن پدافند هوایی اصفهان در روز جمعه علیه ریزپرنده‌ها برای سومین بار طی دو سال گذشته اتفاق می‌افتد، این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که رینگ پدافندی در این استان از آمادگی بسیار بالایی برای رهگیری و انهدام هرگونه تهدید برخوردار است که در تبریز هم همین مساله به اثبات رسید.

وب‌گاه فرارو

صبح روز گذشته، تمامی پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز تعطیل شدند و با ارسال پیامک دیرهنگام به مسافران اعلام شد: «به دلیل بسته بودن فرودگاه پرواز باطل شده است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت: نرخ فرونشست در بسیاری از مناطق کشور با توجه به افزایش حجم برداشت آب‌های زیر زمینی به 15 تا 20 سانتی متر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، روز گذشته جو بایدن را به دلیل فشار‌های فزاینده بر اسرائیل برای انجام ندادن اقدامات بیشتر علیه ایران، مورد انتقاد شدید قرار داد. وی در یک مصاحبه رادیویی اظهار کرد من فکر می‌کنم آنچه که اسرائیل انجام داد، خوب بود. من تصور می‌کنم اسرائیلی‌ها تحت فشار زیادی هستند. منظورم فشار زیادی از سوی جو بایدن است تا اقدامات...

خبرگزاری تسنیم

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در قالب اردوی روایت گمشده از دستاوردهای صنعتی استان اصفهان بازدید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات اسرائیل به‌قدری حقیرانه و مضحک بود که در اصل آورده‌ای جز ازبین‌بردن آبرویشان در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بامداد جمعه پدافند هوایی اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق این شهر به گوش رسید. رسانه‌های آمریکا و اسرائیل مدعی شدند تاسیساتی هدف موشک و پهپاد قرار گرفته است، اما بررسی‌های میدانی نشان داد تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است. آژانس هم تایید کرده که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشده است. نیویورک‌تایمز و الجزیره در روایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان به ارائه توضیحاتی درباره شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک پرداخت و تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی و کارکنان غیور آن با آمادگی و قدرت کامل آماده هر نوع برخورد با دشمنی هستند که سوء نیتی به سرزمین و آسمان ایران اسلامی داشته باشد. ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان به ارائه توضیحاتی درباره شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک پرداخت و تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، اتفاق امروز در اصفهان را عملیات روانی دشمن برای جبران تحقیر دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام کمیسیون اروپا با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده درباره حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال پاسخ ایران به اسرائیل گفت: «این اتفاق مسئله‌ای نبود که بخواهیم پاسخ بدهیم و لطمه‌ای به ما وارد نکرد و این مسئله به دلیل آمادگی نیروهای ماست.»