شنبه 1 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، اتابک نادری دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اعلام کرد، تاریخ و زمان اجرای آثار منتخب جشنواره که به شکل اجرای عموم در سالن‌ها و شهر‌های مختلف به صحنه می‌روند، مشخص شد. 15 نمایش منتخب جشنواره و نمایش «میشو سوزوکی» نوشته و به کارگردانی اصغر گروسی به دعوت دبیر جشنواره، به شرح زیر اجرا خواهند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: برنامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی برای سال 1403 احیای 4 هزار واحد جدید است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز گفت: «تردد موتورسیکلت در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی و روز‌های تعطیل در جاده کرج چالوس ممنوع است و راکبان اصرار به سفر در این مسیر نکنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه جوان 19 ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند. حوالی ساعت 14:25 درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرده است که حق بیمه 12 هزار نفر از اتباع خارجی غیر آسیب پذیر توسط خود بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تمامی نیروهای پلیس راه خلخال به زنجان، راهدارخانه شهید غنیمت اسدی و امدادگران پایگاه شهدای الماس در حال آماده باش هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه و کمرزرد صبح امروز بر اثر سقوط سنگ بسته شده بود، بنا به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده چالوس این مسیر دقایق پیش به روی وسایط نقلیه باز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دلیل بارش برف و باران و ریزش سنگ جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود شد.‌

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه کندوان گفت: این محور به علت باران رگباری به ویژه در محدوده ارتفاعات البرز بسته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی رگبار و رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار محدود برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما در استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یک‌طرفه شد.