شنبه 1 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راه کندوان گفت: این محور به علت باران رگباری به ویژه در محدوده ارتفاعات البرز بسته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی رگبار و رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار محدود برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما در استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یک‌طرفه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایقی پیش از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس از ابلاغ حکم قضایی جایگزین زندان برای شکارچی متخلف چهار قلاده روباه در بخش مرزن آباد این شهرستان خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه شد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی استان البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس‌راه البرز با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر‌های شمالی استان اعلام کرد: «تردد وسایل نقلیه از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه شد.»

وب‌گاه فرارو

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالوس از ابلاغ حکم قضایی جایگزین زندان برای شکارچی متخلف چهار قلاده روباه در بخش مرزن آباد این شهرستان خبرداد و گفت: «طبق این حکم این شکارچی باید مدت 540 ساعت خدمات رایگان زیست محیطی ارایه و بیش از 50 میلیون ریال هم بابت شکار این روباه‌ها پرداخت کند.»

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه کندوان گفت: احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات این محور پر تردد کشور به علت آغاز بارندگی در عصر امروز وجود دارد و رانندگان خودروهای سواری از توقف در حاشیه راه ها اجتناب کنند.

وب‌گاه الف

دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: اهدای اعضای بدن یک پرستار مرگ مغزی این استان به پنج بیمار حیات دوباره بخشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: اهدای اعضای بدن یک پرستار مرگ مغزی این استان به پنج بیمار حیات دوباره بخشید.