جمعه 31 فروردین 1403

استان تهران

استان تهران

وب‌گاه فرارو

محمدرضا حاجی‌علیزاده درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آن‌ها از 13 تا 24 اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پرواز‌های حج تمتع خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز جمعه (31 فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند را 970 نفر اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجید پوراحمدی با تشریح خدمات صندوق اعتباری هنر، عنوان کرد: تمامی هنرمندان، نویسندگان روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت با عضویت در صندوق اعتباری هنر از 36 نوع خدمت و حمایت صندوق هنر برخوردار می‌شوند ومهم‌ترین ملاک عضویت در صندوق احزار فعالیت فرهنگی و هنری و استمرار آن است. مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تعداد اعضای صندوق گفت: حدود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز جمعه (31 فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن و اعطای بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان، گفت: 108 واحد به خانواده‌های تحت حمایت این استان واگذار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: زنان و مادران غیر شاغل دارای سه فرزند که متقاضی ثبت نام در این طرح هستند باید حداکثر تا 31 فروردین ماه جاری اقدام نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: زنان و مادران غیر شاغل دارای سه فرزند که متقاضی ثبت نام در این طرح هستند باید حداکثر تا 31 فروردین ماه جاری اقدام نمایند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال 1401 در سراسر کشور جهت شرکت در دوره کارآموزی مربوط که از پایان اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود؛ باید ثبت نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر در سرلوحه برنامه های صندوق قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید مجید پوراحمدی از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

تقریباً 28 هزار همت مالیات بر ثروت در سال گذشته پرداخت شده و تنها 5 میلیارد تومان از آن به خزانه واریز شده است. همچنین، فقط 5 میلیارد تومان از مالیات خانه‌های خالی به خزانه واریز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دامپزشکی تهران گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی 10 واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسمی بصورت همزمان در سراسر کشور، 108 واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران واگذار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر در سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد میانسالی که پس از سال‌ها درگیری با همسرش، سرانجام او را در یک جدال خانوادگی به قتل رسانده بود، فرزندانش رضایت خود را اعلام کرده‌اند.