پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر همه باور داشتند که با توجه به نیاز امروز منطقه و جهان به گاز، کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز باید با هم همکاری بسیار نزدیکی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و جهان بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توده‌ای به وزن سه و نیم کیلوگرم از کلیه یک بیمار 51 ساله خارج شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری مادر شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه در انتخابات دوازدهم برای قالیباف رخ داد و بسیاری از آن با عنوان شکست این چهره مطرح اصولگرا یاد کرده‌اند را می‌توان ناشی از رویکرد او در چهار سال ریاست مجلس شورای اسلامی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای قتل‌های عنکبوتی که در سال‌های 79 تا 80 در شهر مشهد اتفاق افتاد، یکی از مهم‌ترین پرونده‌های جنایی و خبرساز طی 2 دهه اخیر است که با گذش 22 سال از آن هنوز هم منشأ تحولات و بحث‌های جدی است. پس از ساخت چند فیلم سینمایی درباره این قتل ها و به ویژه ساخت فیلم موهن «عنکبوت مقدس»، روزنامه خراسان برآن شد تا به عنوان اولین رسانه ای که 22 سال قبل ماجرای قتل های عنکبوتی را فاش کرد، ناگفته‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

خسرو حیدری مربی فصل پیش استقلال، اخیرا به هدایت تیم خوشه طلایی منصوب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به این اطلاعیه از سه‌شنبه 15 اسفند استان خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت، که موجب بارش‌های رگباری در سطح استان بویژه نیمه جنوبی می‌گردد.