دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 101 بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های این استان بستری شدند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - خطیبان نماز جمعه سراسر کشور با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفتند: جناح های سیاسی باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند و حفظ منافع ملی را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - خشکسالی و کمبود غذا یک قلاده خرس قهوه ای زیستگاه منطقه حفاظتی قرخود استان خراسان شمالی را به مزارع کشاورزی روستای "زرد" شهرستان مانه و سملقان همرز با این منطقه حفاظتی کشاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهداء در گلزار شهدای مرکز استان و امامزاده سید عباس بجنورد (ع) برگزار شد. در این مراسم «محمد مهدی دادمان» رئیس حوزه هنری، «میثم مرادی بیناباج» معاون راهبری استان‌های حوزه هنری، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد افشین‌فر» مسئول قرارگاه...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - امام جمعه موقت بجنورد گفت: انتخابات 28 خردادماه امسال امتحان بزرگی برای ملت است هرچند که نظام جمهوری اسلامی تاکنون در این عرصه تجربه زیادی دیده است که مهم‌ترین آن این بود که اصل نظام، حاکمیت و قانون اساسی را به رای ملت گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تیم فوتبال اترک خراسان شمالی پنجشنبه شب در هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای ایران در دیدار خانگی برابر میهمان خود شهرداری بم به پیروزی رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا _براثر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل سیمان در محور اسفراین _بجنورد راننده این خودرو براثر شدت جراحات در دم کشته شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: براساس بررسی حدود 10 هزار سالمند بالای 80 سال در این استان سکونت دارند که درقالب سند واکسیناسیون در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته 110 نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و در این مدت 2 نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی گفت: تحرکات تبلیغاتی زودهنگام داوطلبان در فضای مجازی غیرقانونی است و مراجع انتخاباتی این موارد را رصد و با آنها برخورد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندارخراسان شمالی به مناسب نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در کشور، این نهاد را نماد مشارکت مردم در شوراهای شهر و روستا اعلام کرد و گفت: شکل گیری شوراها یکی از اقدامات ارزشمند جمهوری اسلامی در اجرای قانون اساسی برای اداره امور کشور با اتکا به آراء عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شیروان گفت: از 87 داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیروان 69 نفر تایید صلاحیت شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) هزار و 70 بسته غذایی به ارزش سه میلیارد و 210 میلیون ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: برای نخستین بار در کشور متخصصان این مجتمع صنعتی بزرگترین قالب شمش ریزی فولاد (کوکیل) را از نوع چدن خاکستری با وزنی در حدود 80 تن را تولید کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری شهرستان رازوجرگلان در استان خراسان شمالی گفت: از مجموع 53 نفر از ثبت نام کنندگان در این دوره در راز و جرگلان 38 نفر تایید صلاحیت شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 13 بیمار کووید 19 بستری در بیمارستان های این استان جان باختند.