دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته هشت بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این استان جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور همزمان با پیشرفت جریان واکسیناسیون علیه کووید 19 باعث شده است که در ادامه خیز چهارم این بیماری، ابتلا و فوت ناشی از آن سیر کاهشی یابد، هر چند کارشناسان هشدار می‌دهند که با توجه به شکننده بودن وضعیت موجود، رعایت پروتکل های بهداشتی هنوز ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: فرایند شناسایی و درمان کارکنان معتاد دستگاه‌های اجرایی باید محرمانه باشد و این امر باید با حفظ اصول اخلاقی انجام گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از آغاز همه گیری کرونا تا کنون یکهزار و 118 معلم و کادر اداری آموزش و پرورش خراسان شمالی به بیماری کووید 19 مبتلا شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: طرح «انسانیت بیشتر» با هدف آموزشی و پژوهشی و استفاده از راهکارهای نوین جوانان در سیاست گذاری ها، در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: ایستگاه آبچور بجنورد با ثبت 31 میلی متر باران بیشترین میزان بارش استان را در 24 ساعت گذشته داشت که موجب خوشحالی کشاورزان و دامداران این خطه شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد _ ایرنا_ مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت:2 هزار و 67 سالمندان بالای 80 سال اسفراینی در فهرست دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار اسفراین گفت: بارش رگباری بهاری یکشنبه شب که با تگرگ نیز همراه بود، به 58 هکتار از باغات شهرستان‌خسارت زد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر کمیته صیانت از جمعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بر اساس آمارهای موجود نرخ باروری در این استان 2.4 است که این میزان از میانگین کشوری بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - با گذشت حدود 40 روز از شیوع موج چهارم ویروس کرونا در استان خراسان شمالی، با بستری 106 بیمار جدید کووید 19 در 24 ساعت گذشته، این استان همچنان روی دور تند شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - «علی رستمی» تکنسین و راننده اورژانس بیمارستان های شهرستان شیروان در خراسان شمالی بر اثر ابتلا یه ویروس کرونا پیش از ظهر امروز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 1400 به جمع شهدای سلامت پیوست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: خشکسالی و کاهش مرتع ورود دام های غیرمجاز به پناهگاه حیات وحش این شهرستان را افزایش داد به گونه ای که علوفه برای چرای آهوان (غزال ایرانی) در این پناهگاه با کمبود مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: برچیدن مدارس خشتی و بخاری‌های نفتی از سطح مدارس و اجرای طرح ارتقای سطح سواد از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - خشکسالی در کنار مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها بیشترین ضربه را به کشورمان وارد کرد به گونه‌ای که بخش‌های کشاورزی و محیط زیست دچار آسیب‌های جدی شدند و افزایش دمای هوا آتش به جان جنگل‌ها و مراتع انداخت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: عملیات استخراج و تولید شمس منیزیم از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهوری به این استان با همکاری یک شرکت دانش بنیان در شهرستان گرمه شروع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آیین احیاء شب قدر نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با ضربت خوردن فرق مبارک امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه، مساجد و حسینه های استان خراسان شمالی برگزار شد.