دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، آیین برافراشتن پرچم فلسطین در راستای حمایت از مردم مظلوم این کشور و اعلام انزجار از خوی استکباری و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیسم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان مرکزی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به اهتزاز در آمد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ بارش شدید باران که از شامگاه پنجشنه شب در خراسان شمالی شروع و همچنان ادامه دارد، محور ارتباطی شهر سنخواست به شهرستان جاجرم در جنوب غربی این خطه شمالشرق کشور را مسدود کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - برای سومین بار در هفته جاری باران بهاری و بارش تگرگ به محصول زراعی و سردرختی در استان خراسان شمالی خسارت زد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاههای اجرایی ارتباط خود را با دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به منظور ایجاد راهکار مناسب برای رفع مشکلات استانی افزایش دهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته با نتایج قطعی 95 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های این استان بستری شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: روز جهانی قدس بهانه ای است تا پرشورتر، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و دفاع کنیم و در مسیر مبارزه با خوی متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی کوتاه نیاییم و دشمنان بدانند که همیشه انزجار خود را از این ناعدالتی ها اعلام می داریم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 انگیزه رییس جمهور منتخب را در حل مشکلات افزایش و ضریب امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را بیش از پیش بالا می برد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: وقوع حوادث مختلف طبیعی از ابتدای فروردین تا نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال 303 میلیارد و 900 میلیون ریال به کشاورزان این استان خسارت زد که بیشتر آن بر اثر سیل و تگرگ بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون دو متقاضی سرمایه گذاری در شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی در این استان هستند که این درخواست ها در دست بررسی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: شب‌های قدر امسال 294 نفر از مردم مومن و نوعدوست استان موفق به اهدای خون شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری دانا

تغییر وضعیت بکارگیری کارنامه سبزهای آزمون استخدامی تامین اجتماعی که شهریور ماه سال گذشته برگزار شده بود از پیمانی به شرکتی حواشی زیادیرا به همراه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - آیین احیاء آخرین شب قدر، شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور مردم استان خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و امامزادگان در شهرها و روستا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ پایگاه جاده ای اردغان بخش مرکزی اسفراین با کمک خیرین در شهرستان اسفراین در جنوب استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار فاروج گفت: زلزله 3.5 ریشتری چهارشنبه شب این شهرستان خراسان شمالی هیچ‌گونه خسارتی مالی در بر نداشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زلزله 3.5 در عمق 8 کیلومتری شهرستان فاروج در شرق استان خراسان شمالی را لرزاند.