دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سه هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد ریال امروز - چهارشنبه - در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور برخی از مسوولان استان خراسان شمالی در بجنورد آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مرکز درمان سرپایی بیماران کووید19 به منظور ارایه خدمات بهتر به بیماران کرونایی و کاهش فشار به بیمارستان ها در بجنورد راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: پارسال 37 طرح عمرانی از محل درآمدهای ناشی از پرداخت زکات در مناطق محروم این استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - در حالی این روزها استان خراسان شمالی در زمره یکی از 12 استان با شیب تند کرونایی با رنگ بندی قرمز قرار دارد که با برگشت محدودیت های سفت و سخت کرونایی این سووال از سوی افکار عمومی مطرح می شود، که چگونه این خطه شمالشرق کشور به موج چهارم و تند کرونایی رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس گروه مطالعات اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: هزینه تولید محصولات دامی و کشاورزی در استان زیاد است که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: پرونده رباط قلی جاجرم برای ثبت جهانی به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ فرماندار شهرستان اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن کرونا در یکی از مراکز سالمندان این شهرستان را تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: شیوع کرونا پنج برابر مرسولات انتقالی از استان را استان های دیگر کشور در سال گذشته (99) نسبت به سال قبل از آن افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استان خراسان شمالی که تا چند روز گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای نان به خصوص ساعات پایانی روزهای رمضان با صف های طولانی در پشت گیشه های نانوایی مواجه بود، با افزایش زمان پخت، سهمیه آرد و تشویق مردم به تهیه نان در طول روز فروکش کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری استان خراسان شمالی، آمار قطعی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستایی و عشایری این استان را پنج هزار و 56 نفر اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: یک دستگاه اکسیژن‌ساز به علت شرایط بحرانی بیمارستان‌های استان در موج چهارم کرونا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت شده است که بزودی در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد نصب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرماندار اسفراین مدعی شده است که مدیر یک مرکز نگهداری سالمندان در اسفراین از واکسن‌های کرونا سوءاستفاده کرده و به جای تزریق به سالمندان خودشان از این واکسن‌ها استفاده کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش ایسنا؛ سیدی در نشست خبری که 24 اردیبهشت ماه در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و اعتراض تعدادی از گروه ها گفت: حداقلی بگیرها مشکلی در این خصوص ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

تقویم رسمی کشور مستخرج مرکز تقویم وابسته به مؤسسه‌ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران، و کارشناسان رؤیت هلال، پیش‌بینی کرده‌اند هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه در کشور قابل رؤیت نیست.

وب‌گاه عصر ایران

طبق نقشه رنگ‌بندی جدید کرونایی که دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، تعداد شهرستان‌های قرمز به 295، شهرهای نارنجی به 99، شهرهای زرد به 45 و تعداد شهرهای آبی به 9 شهرستان تغییر کرد.