دوشنبه 16 مهر 1403

شرایط کشور نیاز به رییس جمهوری با رویکرد جهادی دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شرایط کشور نیاز به رییس جمهوری با رویکرد جهادی دارد

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شرایط حساس اقتصادی حاکم بر کشور ایجاب می کند تا مردم افراد دارای روحیه جهادی را برای مسند رییس جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "رضا نوری" روز جمعه در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: یکی از معیارهایی که در انتخابات رییس جمهوری و شوراها باید براساس آن دست به انتخاب زد جهادی بودن افراد است و افراد اتوکشیده خیلی نمی توانند در شرایط فعلی کشور را اداره کنند. وی اضافه کرد: رییس جمهور نظام اسلامی باید بیشتر از دیگر افراد کار کند و دل و جرات و جسارت بیشتری برای خروج کشور از بحران داشته باشند و بتواند در مواقع بحران کشور را از مشکلات موجود به سلامت عبور دهد. امام جمعه بجنورد اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران با چالش هایی چون تحریم مواجه است و اداره کردن کشور با شرایط تحریم سخت تر است و باید افرادی که روحیه جهادی دارند برای رییس جمهوری انتخاب شوند تا کشور را با هزینه کمتری اداره کنند. حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید به خط خدا کار کند، دنبال ریا و خودنمایی نباشد و کسی که به خاطر خدا کار کرد خستگی ندارد و شبانه روز پای کار است و خسته نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: کسی که برای خدا کار کند کوچک‌ترین حقی از این انقلاب برای خود قائل نیست و اگر غیر این باشد هرچه اختلاس کند گمان می‌کند حق او است چون کسی که تفکرش دنیایی باشد بیت‌المال را حق خودش می‌داند.

وی افزود: کسی برای خدا به مردم پاسخ می‌دهد از پاسخ دادن و از پیگیری کار مردم خسته نمی شود چون می‌داند که عملکرد او بی‌اجر نخواهد ماند و خدا پاداش اورا خواهد داد.

وی با اشاره به اتفاقات این روزها در فلسطین گفت: هفتادسال صهیونیسم مردم فلسطین را مورد ظلم قرار می دهد و نهاد های حقوق بشری چشم خود را بر آنها بسته اند، در حالی که آنها حق دارند از خود دفاع کنند.

حجت الاسلام رضا نوری افزود: امروز مقاومت فلسطین نسبت به گذشته از قدرت دفاعی بیشتری برخوردار شدند که می توانند به جای سنگ، موشک به شهرهای صهیونیست نشین پرتاب کنند. حجت‌الاسلام نوری متصل کردن جبهه‌های مقاومت یمنی، سوری، عراقی و لبنانی را نتیجه کار سردار سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی باعث شد تا جبهه مقاومت بین‌المللی شکل بگیرد و امروز نیز همچنان ادامه دارد و به‌زودی بساط این ظلم جمع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اظهار تاسف از کشته شدن ده ها دختر دانش آموز افغانستانی در حمله تروریستی گفت: این حادثه بسیار ناراحت کننده و دردناک است که در سرزمین های اسلامی حتی کودکان به شهادت می رسند اما صدای اعتراضی شنیده نمی شود.

حجت الاسلام نوری در پایان ضمن قدردانی مردم از رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خراسان شمالی خواهان رعایت دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای مهار این بیماری اعلام کرد.

*س_برچسب‌ها_س*