دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین بارندگی استان از ایستگاه چناران شهر به میزان هفت و نیم میلی‌متر ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد بجنورد بخاطر شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان شمالی برای دومین روز متوالی انجام نشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون تنها 10 درصد آموزشگاه‌های آزاد به صورت مجازی فعالیت دارند و مابقی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مانه و سملقان گفت: راهداران این اداره برای خدمات رسانی به مردم و بازگشایی مسیرها به هنگام بارش برف در محورهای اصلی 134 روستا مستقر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای خبر داده است که ترافیک ورود به تهران سنگین و تردد در جاده‌های شمالی روان و بدون بارندگی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش برف که از شامگاه دوشنبه در ارتفاعات جنوب و جنوب شرقی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شده بود، از دقایقی پیش گردنه «امین‌الله» در محور غربی بجنورد - آشخانه را نیز فراگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش باران و افت دما، روز دوشنبه باعث مه‌گرفتگی در جاده و ارتفاعات بدرانلوی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد. (فیلم: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بارش باران و افت دما، روز دوشنبه باعث مه‌گرفتگی در جاده و ارتفاعات بدرانلوی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: امسال 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه مانه و سملقان هزینه شده که پنج میلیارد و 340 میلیون ریال آن در سال جاری اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - بجنورد روز دوشنبه به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در بجنورد، از آسمان مرکز استان خراسان شمالی به تهران بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: مجموعه‌های ورزشی استان از طریق ثبت در سامانه کارآ، هشت میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دولت برای کاهش زیانهای ناشی از شیوع ویروس کرونا دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: این استان در شاخص بهره‌مندی گاز شهری و روستایی هم اکنون از میانگین کشور بالاتر است و به همین دلیل اواخر امسال جشن پایان گازرسانی را خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تبلیغات اغواگرایانه سایت های قمار و شرط بندی آن چنان وسوسه برانگیز و فریبنده است که قشرهای مختلف جامعه اعم از نوجوان و جوان و حتی میانسالان را به سوی خود می کشاند اما غافل از آنکه در انتهای این مسیر راهی جز بن بست و تباهی نیست.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه بجنورد گفت: برای نخستین بار در سال تحصیلی جدید، دانشجوی خارجی غیربورسیه شهریه‌پرداز جذب این دانشگاه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: عملیات آبخیزداری در 81 حوضه آبخیز استان، که حدود 25 درصد از گستره استان را دربرمی‌گیرد، اجرا شده و یا در حال اجراست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از رسیدن قطار به پنج مرکز استان در دولت تدبیر و امید، حالا شمارش معکوس برای افتتاح ابرپروژه ریلی خواف - هرات و اتصال ریلی ایران و افغانستان به عنوان ششمین مرز ریلی کشور آغاز شده که توسعه افغانستان و افزایش قدرت ترانزیتی ایران را به دنبال دارد.